کد خبر : 1668497 | 26 بهمن 1398 ساعت 08:55 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

آژیر قرمز برای سرمربی سوئیسی

الاهلی با سرمربی جدید مقابل استقلال؟

رسانه های عربستان از تصمیم قطعی سران باشگاه الاهلی برای برکناری سرمربی سوئیسی و ناکام این تیم پرده برداشتند.

الاهلی با سرمربی جدید مقابل استقلال؟

به گزارش "ورزش سه"، اپیدمی برکناری مربیان ناکام آن هم تنها یکی دو ماه بعد از انتصاب در باشگاه الاهلی عربستان ادامه دارد تا جایی که بعد از برانکو ایوانکوویچ کروات این بار نوبت به کریستین گروس سوئیسی رسید تا بار دیگر طعم تلخ اخراج را بچشد.


بنا به ادعای رسانه های سعودی بعد از تساوی دور از انتظار برابر الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته آخرین میخ به تابوت مربی سوئیسی با شکست خانگی برابر الوحده عربستان زده شد تا امروز همه در انتظار مهر و امضای حکمی باشند که از هفته ها قبل طرفداران الاهلی با فشار به باشگاه خواستار ابلاغ آن شده بودند.


اسپورت 24 عربستان مدعی شد عبدا.. المومنه رئیس جدید باشگاه الاهلی ساعات بسیار تعیین کننده ای را پیش رو دارد آن هم در فاصله 72 ساعت تا دومین بازی مهم آسیایی مقابل استقلال ایران در شهر کویت. المومنه که با بحران بدهی 80 میلیون ریالی به طلبکاران الاهلی روبرو است حالا با نتایجی که گروس گرفته در صدد برکناری او و پرداخت غرامت دو سال قرارداد به این مربی قرار دارد، تصمیمی که بیشتر از قبل میزان بدهی های الاهلی را بالا خواهد برد.


به نوشته این رسانه سعودی فشار طرفداران وقتی بیشتر از قبل شد که الاهلی بازی برده 1-0 مقابل الوحده را به خاطر تعویض های نه چندان خوب کریستین گروس مقابل حریف اماراتی با تساوی عوض کرد تا بهترین فرصت برای اولین برد آسیایی از دست برود. ضمن این که اخباری از اردوی الاهلی به گوش می رسد که رابطه چندان خوبی میان مربی سوئیسی و ستاره های خارجی الاهلی از جمله دیانینی آرژانتینی برقرار نیست و همین امر جایگاه او روی نیمکت را لرزان کرده است.


با این تفاسیر می توان گفت امروز طرفداران الاهلی در انتظار تصمیمات سرنوشت سازی از سوی مالکان باشگاه در خصوص نیمکت رهبری خود خواهند بود، جایی که بعید نیست سبزهای پرطرفدار شهر جده با سرمربی جدید دوشنبه شب مقابل استقلال صف آرایی کنند.

دیدگاه‌ها