کد خبر : 1668526 | 26 بهمن 1398 ساعت 11:06 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاکری اینروزها خیلی روی فرم است

زنده روح: گل گهر در لیگ برتر می ماند

گل گهر در حالی که تا دقایق آخر بازی از صنعت نفت جلو بود دروازه اش باز شد اما این بار برخلاف دو بازی گذشته اش توانست در وقت ها اضافه بازی را ببرد.

به گزارش" ورزش سه" گل گهر در حالی در هفته های اخیر نتایج نسبتا خوبی گرفته که عملکرد بازیکنان جدیدی که در نیم فصل به این تیم اضافه شدند عملکرد خوبی بوده است. یونس شاکری و گادوین منشا برای این تیم در بازی های اخیر گلزنی کردند و احمد زنده روح که در نقل و انتقالات زمستانی از ماشین سازی به سیرجان آمد دیروز یک پاس گل داد. زنده روح که یکی از بازیکنان اصلی مجید جلالی در خط هافبک گل گهر به حساب می آید درباره برد دیروز برابر صنعت نفت گفت:" برد به موقعی بود و شاید اگر این اتفاق نمی افتاد شرایط تیم ما بحرانی می شد."


او در ارتباط با نمایش گل گهر هم گفت:" واقعیتش این است که دیروز کیفیت بازی با تراکتور را نداشتیم. طبیعی هم هست که بازی در آبادان سخت است هرچند یکی دو موقعیت داشتیم که منشا و یونس(شاکری) نزدند. از طرف دیگر نفت در زمین خودش از ما عقب بود و باید نیمه دوم فشار می آوردند. خدا به ما لطف کرد توانستیم در دقایق آخر گل بزنیم و این سه امتیاز باارزش را بگیریم."
او اضافه کرد:" وقتی در دقایق آخر بازی گل خوردیم حس خیلی بدی داشتم، با خودم می گفتم یعنی دوباره ما برد را در آخرین دقیقه از دست دادیم؟ که خداراشکر یونس گل دوم را زد. ماشالله یونس(شاکری) خیلی روی فرم و آماده است و کار را در آورد."


زنده روح درباره عملکرد خودش در تیم جدیدش هم گفت:" از نظر خودم تمام سعی و تلاشم را کردم که به تیم کمک کنم اما اینکه تا چه اندازه توانستم را باید کادرفنی بگوید. من می دانم که صددرصد توانم را برای تیم گذاشته ام." هافبک دفاعی گل گهر که در نیم فصل اول برای ماشین سازی 7 گل به ثمر رسانده بود درباره اینکه هنوز برای گل گهر گلی نزده است گفت:" من در همان پست بازی می کنم اما شرایط ماشین سازی فرق می کرد. الان گل گهر تحت فشار برای بردن است و کمی سخت می تونم به خط حمله برسم اما مهم این است که بچه ها گل می زنند."

 

1478084


او با اشاره به بازی های سختی که برابر استقلال و سپاهان در هفته های بیست و یکم و بیست و دوم دارند گفت:" شرایط همه بازی ها سخت است و ما باید در همه بازی ها برنده شویم. با تیم های بزرگی بازی داریم و باید از این بازی ها امتیاز بگیریم. امیدوارم در تعطیلی دوازده سیزده روزه خیلی خوب کار کنیم تا در این بازی های مهم نتیجه بگیریم. فکر می کنم که بازی ما برابر تراکتور قابلیت هایمان را نشان داد. می توانیم فوتبال خوب و با کیفیتی بازی کنیم و باید بر ترس نتیجه گرفتن غلبه کنیم. با چند نتیجه خوب می توانیم به آنچه مدنظرمان هست برسیم."


هافبک گل گهر همچنین گفت:" ما تیم خوبی هستیم و اگر در بعضی از صحنه ها نمی توانیم نمایش خوبی داشته باشیم به خاطر شرایطی است که تیم دارد و بازیکنان تحت فشار هستند. با این وجود معتقدم که یکی از تیم هایی که امسال در لیگ برتر می ماند گل گهر است. همه تلاش می کنند که باشگاه به هدفی که دارد برسد. بازی های سختی داریم و باید باهوش باشیم تا به موفقیت برسیم."

دیدگاه‌ها