کد خبر : 1668534 | 26 بهمن 1398 ساعت 11:27 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ساکت بر علیه سکوت کوهستانی یادگار امام؛

کم ادعاترین مربی لیگ تراکتور را مدعی کرد!

راننده جدید تراکتور، کم ادعاترین مربی لیگ است که باعث شد تراکتوری ها بحران پس از مصطفی دنیزلی را پشت سر بگذارند و حالا پشت سر پرسپولیس، مدعی جدی قهرمانی باشند.

کم ادعاترین مربی لیگ تراکتور را مدعی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که هوای زیر صفر یادگار امام، وضعیت عجیبی به استادیوم بزرگ شهر تبریز بخشیده بود، گرمای نمایش تیم تراکتور باعث شد تا حداقل برای 90 دقیقه، کسی احساس سرما نکند. از دقیقه 3 که اشکان دژاگه موقعیت را از دست داد تا آخرین دقیقه بازی که مهاجمان تراکتور با بی دقتی ضد حمله را به هدر دادند، فرصت های بسیاری برای گلزنی توسط تی‌تی‌ها خلق شد و در نهایت نیز نتیجه ای که روی اسکوربورد وجود داشت، دلگرمی را به طرفداران هدیه کرد: یک برد سه گله برای صعود به رده دوم جدول.

 

پس از گل سایپا نیز در لحظاتی که هواداران تراکتور آرام نشسته بودند، این تی تی های سرخپوش درون زمین بودند که با سه گل، آرام و قرار را از صندلی ها گرفتند و اجازه ندادند این سکوت طولانی شود.

 

 یک سیستم رازآلود؛ یک، دو و سه مهاجم!

 

منتقدان تراکتور می‌گفتند که چرا این تیم در تبریز با دو مهاجم بازی می‌کند و در خارج از خانه یک نفر را در خط حمله دارد؟ وقتی این تیم در ورزشگاه خانگی با دو مهاجم پیروز می‌شود، چرا سیستم در زمین حریف تغییر می‌یابد؟ اما سرمربی تراکتور، ساکت الهامی با رد این ادعا و انتقادها می‌گوید که سیستم تیم بازی با 3 مهاجم است! او یک سیستم جدید را در تیمش جا انداخته و به نتایج مورد نظر نیز می‌رسد. دو مدافع کناری شعاع حرکتی بالایی دارند و هافبک های کناری در نقش وینگر ظاهر می‌شوند، حمزاوی اوکاشه نیز مهاجم نوک است؛ رونمایی از تیم رازآلود!

 

1478099

 

یک چینش غیرقابل پیش بینی؛ خداحافظ پای تخصصی!

 

به نظر می‌رسد حالا دیگر در فوتبال دنیا هم اهمیتی ندارد که پای تخصصی چپ باشد یا راست، نیاز تیم و تفکر مربی تعیین می‌کند که یک بازیکن در کجا به میدان برود. در حالی که تراکتوری ها مدافع چپ تخصصی دارند اما کادرفنی این تیم تمایل دارد تا مهدی تیکدری نژاد را در سمت چپ به کار گیرد که همین موضوع هم با انتقاد برخی همراه شد اما این بازیکن با ارسال دو پاس گل، پاسخ اعتماد ساکت الهامی را داد. از این دست تغییرات در تیم الهامی بسیار دیده می‌شود که تا اینجای کار نتیجه هم داده است. از جمله بازی احسان حاج صفی در سمت راست خط میانی یا حضور ساسان انصاری در سمت چپ و همچنین نفرات دیگر؛ خداحافظ پای تخصصی و سلام به موفقیت در پست جدید!

 

 این قسمت: ساکت گِش گه بورا!

 

کسی فراموش نمی‌کند که تراکتوری ها مطالبه سرمربی خارجی داشتند اما حالا که در دوران پسا دنیزلی، این تیم نتایج خوبی با کادرفنی ایرانی گرفته، هواداران نیز راضی به ادامه کار با ساکت الهامی و دستیارانش هستند. سرمربی جدید تراکتور که به واسطه نتایج درخشان و تسلط بر زبان مردم تبریز محبوبیت خود را در میان آن ها افزایش داده، در پایان بازی دیروز، با درخواست هواداران برای حضور در مقابل آن ها مواجه شد و در آن لحظه از سوی طرفداران تشویق شد. بدون تردید با ادامه این روند، شرایط برای تیم تراکتور بهتر هم خواهد شد.

 

1478098

 

 10 بازی تا پایان؛ این ره که تراکتور می‌رود...

 

تساوی هفته گذشته مقابل گل گهر نتیجه خوبی برای تیم مدعی تراکتور نبود اما حالا با پیروزی مقابل سایپا، امید به طرفداران این تیم بازگشته است. حالا تیم آن ها در خانه برنده می‌شود و در خارج از خانه بازنده نیست. بازی با مس کرمان بی تردید دیداری تعیین کننده است و در لیگ هم، تقابل با سپاهان و استقلال به زودی فراخواهند رسید. این مقطعی است کلیدی برای تیم سرخپوش تبریز که می‌توان آن را «تونل وحشت» نامید. اگر آن ها به سلامت از این چند بازی عبور کنند، در نیمه نهایی جام حذفی خواهند بود و در لیگ هم مدعی خواهند ماند. اما در طول فصل تنها دو جام برای بردن وجود دارد که 7 مدعی برایش صف کشیده‌اند. بنابراین ناکامی در رسیدن به جام را نباید عملکردی ناموفق قلمداد کرد. برای تراکتوری که سه سال از آسیا دور بوده، بی تردید کسب سهمیه ACL عملکردی قابل قبول است؛ هدفی که با ادامه این راه، رسیدن به آن دور از انتظار نیست.

 

1478097

دیدگاه‌ها