کد خبر : 1668540 | 26 بهمن 1398 ساعت 11:46 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

سکوهایی که هیچ وقت خالی نمی ماند (عکس)

سکوهای استادیوم شهید وطنی قائمشهر هیچ وقت به هنگام برگزاری دیدارهای خانگی نساجی خالی نمی ماند حتی اگر هوا سرد و بارانی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که هواشناسی پیش بینی کرده بود به هنگام برگزاری دیدار خانگی نساجی در برابر پارس جنوبی هوا سرد و بارانی شده بود و شدت سرما و بارش باران تا جایی بود که خیلی از تماشاگران با وجود اینکه بازی رایگان بود تصمیم گرفتند در خانه های خود بمانند و بازی را از طریق پخش تلویزیونی تماشا کنند اما برخی از تماشاگران هم به استادیوم آمدند و 90 دقیه ایستاده بازی را تماشا کردند و جالب اینکه کاورهای ضد آب پوشیده بودند.

 

با وجود این حمایت نساجی در برابر پارس جنوبی تنها به یک امتیاز بسنده کرد تا در نهایت این تماشاگران ناراضی به خانه برگردند. آنها ناراحتی خود را از نتایجی که نساجی این هفته ها می گیرد با سر دادن شعارهایی نشان دادند. این نشان می دهد تیم باید دوباره نتیجه گیری را آغاز کند. در غیر اینصورت ادامه ی حضور در نساجی شاید برای کادر فنی این تیم و حتی برخی از بازیکنان سخت شود.

 

تیم نساجی باوجود اینکه دو بازی دور برگشت را با پیروزی آغاز کرد از سه بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده و این سبب شده تیم برای ادامه ی حضور در بازی های لیگ برتر احساس خطر کند.

عکس: معین نادری

 

1478104

 

1478105

 

1478106

دیدگاه‌ها