کد خبر : 1668557 | 26 بهمن 1398 ساعت 12:39 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گلی شماره 7 در چهارمین شکست پیاپی صنعت

عیسی آل کثیر آخرین دلخوشی نفت

در روزهایی که صنعت نفت نتایج خوبی نمی گیرد تنها دلخوشی این تیم گلزنی مهاجمی است که توانسته خودش را در بین بهترین گلزنان لیگ برتر جای دهد.

عیسی آل کثیر آخرین دلخوشی نفت

به گزارش" ورزش سه" نفت دیروز یک بازی حساس و مهم را به گل گهر واگذار کرد تا هر چه بیشتر با رده های بالای جدول فاصله بگیرد. آن ها در چهار بازی اخیرشان چهار شکست به دست آورده اند و آرام آرام از جایگاه فوق العاده ای که در رده چهارم داشتند سقوط کردند و در پایان هفته بیستم در رده هفتم جای گرفتند آن هم در حالی که نفت مسجد سلیمان با یک بازی و سه امتیاز کمتر چشم به جایگاه این تیم دوخته است.


صنعت نفت نیم فصل اولی رویایی و نیم فصل دومی بد را سپری می کند. آن ها در پایان هفته پانزدهم با 8 برد 5 تساوی و دو باخت در رده سوم جدول رده بندی قرار داشتند اما چهار شکست پیاپی این تیم را از جایگاه ویژه ای که به دست آورده بودند دور کرد. نفت البته که شرایط خوبی را در همان نیم فصل اول از نظر مالی نداشت اما وقتی تعطیلات زمستانی شروع شد این موضوع تبدیل به چالشی بزرگ شد. آن ها نه تنها نتوانستند بازیکنی را در نیم فصل به خدمت بگیرند که ستاره هایشان را در معرض خطر رفتن به تیم های دیگر می دیدند.


عیسی آل کثیر بهترین گلزن این تیم یکی از اصلی ترین چهره های نقل و انتقالات زمستانی بود به طوری که پرسپولیس به شدت خواهان جذبش شده بود اما صنعت نفتی ها که می دیدند نمی توانند بازیکن جایگزین مناسب را به خدمت بگیرند مانع از این انتقال شدند. این تیم اما در نهایت دراگان اسکوچیچ سرمربی کرواتش را از دست داد. او قبل از بازی با پرسپولیس اعلام کرده بود که قصد جدایی از صنعت را دارد و بعد از شکست در این بازی رسما از نفت خداحافظی کرد.


آبادانی ها دو بازی بعدی را هم بدون اسکوچیچ با شکست پشت سرگذاشتند. آن ها در سه بازی از چهار بازی که شکست خوردند نتوانستند برابر حریفانشان گل بزنند و تنها گل این تیم در دقایق پایانی بازی دیروز برابر گل گهر از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که زننده این گل بازهم عیسی آل کثیر بود.


او با این گل ده گله شد و بالاتر از تمام گلزنان برتر حال حاضر لیگ در صدرجدول آقای گل ها قرار گرفت. مهاجم دزفولی و شماره 7 صنعت نفت در یکی از بهترین فصل های فوتبالی اش، توانسته 10 گل از 20 گل تیمش را به ثمر برساند که آماری 50 درصدی را رقم زده است.


آل کثیر در روزهایی که نفت آبادان رتبه های بالای جدول و سهمیه آسیایی را دور از دسترس می بیند تنها دلخوشی این تیم است چرا که در حال حاضر شانس اول رسیدن به عنوان آقای گلی رقابت ها محسوب می شود. شهریار مغانلو و مهدی قائدی با 9 گل در تعقیب مهاجم صنعت نفت در جدول گلزنان هستند و باید دید آیا عیسی می تواند در روزهایی که نفت حال و روز خوشی ندارد کماکان نماینده موفق این تیم در بین بهترین مهاجمان باشد؟

دیدگاه‌ها