کد خبر : 1668562 | 26 بهمن 1398 ساعت 12:48 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای پر التهاب برای نساجی و مهاجری (عکس)

نساجی دور برگشت را خوب آغاز کرد و با شکست تیم های گل گهر و پیکان 6 امتیاز گرفت اما این روند ادامه نداشت و این تیم از سه بازی اخیر با تیم هایی نیمه پایین جدول یعنی سایپا – شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی تنها یک امتیاز گرفته است.

روزهای پر التهاب برای نساجی و مهاجری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این نتیجه به نوعی تیم را وارد بحران کرده است به خصوص که تیم در هفته های پیش رو بازی های سختی را تجربه خواهد کرد. همه در انتظار این بودند تیم در این بازی ها امتیازات لازم را جمع آوری کند و با دغدغه ی کمتری در انتظار بازی های سخت باشد اما با شرایطی که پیش آمده حالا نساجی باید در بازی های سخت امتیاز بگیرد چون در بازی های به ظاهر آسان امتیازات مهم و سرنوشت سازی را از دست داده است.

 

رضا مهاجری در نساجی می ماند و البته این تصمیم درستی است به این خاطر که تیم در رده یازدهم جدول قرار دارد و به زغم از دست دادن امتیازات حساس هفته های اخیر در حال حاضر جز نامزدهای سقوط نیست. از سویی اکنون رضا مهاجری از هر مربی ای به تیمش آشناتر است و طبیعتا اگر مربی ای هم قرار باشد تیم را از بحران خارج کند خود اوست.

 

رضا مهاجری و نساجی روزهای پر التهابی را پشت سر می گذارند. او یک بار بحران مشابه را در تیم پدیده سابق تجربه کرده بود. در روزهایی که 6 امتیاز از تیم کسر شده بود و مالکان باشگاه هم به خاطر مشکلات قضایی و مسدود شدن حساب ها قادر به هزینه برای تیم نبودند. اما رضا مهاجری به هر زحمتی بود تیم را در جدول بازی ها نگه داشت. عبور از این بحران نشان می دهد رضا مهاجری قادر است از این بحران هم عبور کند و نساجی را در جدول بازی های لیگ برتر نگه ندارد. هر چند با فوتبال خوبی که نساجی در دور رفت به نمایش می گذاشت و البته رفع مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه انتظار می رفت در دور برگشت به تیم بهتری تبدیل شود اما فعلا تلاش ها نتیجه عکس داشته است.

 

10 هفته فرصت برای نساجی و امتیازات از دست رفته. این فرصت کمی نیست. رضا مهاجری جوان و باتجربه به طور قطع می تواند در روزهای پیش رو از تعطیلات به وجود آمده استفاده کند و لیگ را با یک نقشه راه جدید ادامه دهد و در نهایت به پایان برساند. یک سوم بازی ها باقی مانده و این همان طور که اشاره شد فرصت کمی نیست و نساجی می تواند همان طور که در دور رفت در برابر تیم های بزرگ ارایه گر بازی های خوبی بود با پیروزی در بازی های سخت امتیازات از دست رفته را جبران کند.


رضا مهاجری دست از تلاش برنداشته و می خواهد ادامه دهد و تزریق این روحیه ی مبارزه طلبی به بازیکنان نساجی منجر به تحول تیم خواهد شد به این خاطر این تیم همان تیمی است که در دور رفت بازی ها با وجود مشکلات مالی نمایش های خوبی در برابر تیم های مدعی قهرمانی داشت. برای رضا مهاجری و شاگردانش فوتبال ادامه دارد. هم چنین فرصت برای جبران امتیازات از دست رفته.

 

عکس: معین نادری

 

1478131

 

 

دیدگاه‌ها