کد خبر : 1668754 | 27 بهمن 1398 ساعت 12:36 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیچکس در نساجی کم کاری نمی کند

شجاعی: ده بازی مرگ و زندگی داریم

نساجی در یک روز بارانی و در زمینی ناهموار نتوانست از پارس جنوبی سه امتیاز را بگیرد و سرانجام اعتراض هوادارانش را شنید.

به گزارش" ورزش سه" نساجی بعد از شکست برابر شاهین بوشهر به دنبال برد خانگی برابر پارس جنوبی بود اما زیر آن باران سنگین نتیجه ای بهتر از صفر، صفر به دست نیاورد. این موضوع باعث شد تا برای اولین بار در این فصل هواداران ناراضی از روی سکو شعارهایی را علیه تیم و کادرفنی سر بدهند.


علی شجاعی وینگر تیم نساجی در این ارتباط گفت:"فکر می کنم این اولین بار که می دیدم در قائمشهر جو روی سکوها متشنج شده است. هوادارها حق دارند و صبرشان لبریز شده است."

 

1478401


او درباره شرایط نساجی گفت:" ما چند بازیکنمان را در نیم فصل از دست دادیم و این موضوع روی کیفیت کارمان تاثیرگذار بوده است." شجاعی در ارتباط با مساوی برابر پارس جنوبی هم افزود:" بازی در زمین وطنی همینطوری هم سخت است چه برسد به آنکه آب در آن جمع شود. با اینحال ما نسبت به پارس جنوبی فوتبال بهتری انجام دادیم ، دو موقعیت گل داشتیم و می توانستیم برنده بازی باشیم. بازهم می گویم شرایط زمین هم در این موضوع تاثیرگذار بود."


مهاجم تیم امید ایران با اشاره به برنامه سخت پیش روی تیمش گفت:" ما با ماشین سازی و تراکتور باید بازی کنیم و 5-6 بازی آخرمان هم با تیم های صدرنشین است. با این وجود باید بجنگیم و از آبروی نساجی و خودمان دفاع کنیم. ما اصولا مقابل تیم های مدعی بهتر بازی می کنیم و متاسفانه مقابل تیم های مستقیم و رقیبمان امتیازات مهمی را از دست می دهیم. "

 

1478400


شجاعی در ارتباط با خبری که بعد از بازی با شاهین بوشهر منتشر شده و اعلام شد در اختیار باشگاه است گفت:" یک سو تفاهم به وجود آمده بود و چیز خاصی نبود. یک جلسه ای برگزار شد و مشخص شد که سوتفاهمی به وجود آمده است." او در پاسخ به برخی مطالبی که در مورد کم کاری بازیکنان عنوان می شود گفت:" اصلا و ابدا چنین چیزی وجود ندارد. مسئولیت بزرگی داریم، نساجی تیم پرطرفداری است و هیچکس در این تیم کم کاری نمی کند. خیلی وقت ها برخی از بازیکنان بیمار یا مصدوم بودند اما به خاطر هواداران و تیم بازی کردند. "


او در پایان گفت:" الان نباید وارد حواشی شد. باید بایستیم و بجنگیم و نگذاریم حاشیه به تیم لطمه بزند. ده بازی باقی مانده و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. هر بازی برای ما مرگ و زندگی است."

 

1478399

دیدگاه‌ها