کد خبر : 1668566 | 26 بهمن 1398 ساعت 19:09 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

منشا با جلالی در موقعیت لیگ شانزدهم (عکس)

مهاجم نیجریه ای و سرشناس گل گهر در بازگشت به لیگ برتر ایران به دنبال درخشش و نشان دادن مجدد توانایی هایش است.

منشا با جلالی در موقعیت لیگ شانزدهم (عکس)

به گزارش" ورزش سه" گادوین منشا که در نقل و انتقالات زمستانی به گل گهر پیوست اولین بار توسط مجید جلالی و در لیگ شانزدهم در پیکان چهره شد و بعد مورد توجه برانکوایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس قرار گرفت و به عنوان اولین خرید این مربی در لیگ هفدهم به پرسپولیس آمد.


منشا در اولین فصل حضورش در لیگ ایران و با لباس پیکان 15 گل در 27 مسابقه به ثمر رساند. او گلزنی اش برای پیکان را از بازی چهارم برابر استقلال خوزستان و با یک دبل آغاز کرد. سپس یک گل به صنعت نفت، دو گل به ماشین سازی و یک گل هم به سایپا زد تا نامش به عنوان یکی از بازیکنان خارجی موفق مسابقات مطرح شود. در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم بازهم موتور منشا کمی دیر روشن شد اما در هفته بیستم دوبار دروازه سپاهان را باز کرد و دو هفته بعد موفق شد مقابل استقلال خوزستان برای بار دوم دبل کند.دو دبل دیگر برابر ماشین سازی و سیاه جامگان و یک گل زده برابر سایپا باعث شد تا او لیگ را با پانزده گل به پایان برساند.

 

1478138


نکته جالب اینجاست که منشا برای پیکان که هدایتش را مجید جلالی به عهده داشت در 6 مسابقه دبل کرد. او آنقدر خوب بود که به عنوان جانشین مهدی طارمی که قرار بود پرسپولیس را ترک کند چشم برانکو را گرفت اما آمارش در لیگ برتر برای این تیم فوق العاده نبود. او در لیگ برتر برای پرسپولیس 5 گل زد اما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین های این تیم بود و با زدن 6 گل حساس و کلیدی در موفقیت های آسیایی تیمش نقش ایفا کرد. او برابر تیم های الاهلی(1 گل)، الهلال(2 گل)، نسف قارشی، الجزیره و الدحیل(هرکدام 1 گل) موفق به گلزنی شد و همراه پرسپولیس دو بار به نیمه نهایی و یک بار هم به فینال رسید.


منشا در استقلال به اندازه پیکان و پرسپولیس موفق نبود هرچند در بازی هایش برای این تیم یک گل و سه پاس گل را به نام خودش ثبت کرد.


این مهاجم 30 ساله و نیجریه ای اما بار دیگر توسط مربی که اولین بار پایش را به فوتبال ایران باز کرد به اینجا بازگشته است. منشا در سه بازی که برای گل گهر انجام داده ، در دوبازی به عنوان بازیکن تعویضی و در بازی دیروز برابر صنعت نفت از ابتدا در ترکیب قرار داشت. او در برابر تراکتور یک گل زیبا به ثمر رساند هرچند تراکتوری ها با شوت ایمانی آنرا پاسخ دادند.

 

1478139


دیروز و برابر صنعت نفت آبادان نیز منشا این شانس را داشت که خودش را در گل گهر دو گله و بازگشتش به فوتبال ایران را باشکوه کند اما فرار عالی اش از بین مدافعان در نهایت با ضربه او از پشت هجده قدم همراه بود که سالاری دروازه بان نفت آنرا دفع کرد.


منشا در کنار یونس شاکری دیگر مهاجمی که در نیم فصل به گل گهر پیوسته زوج خطرناکی را در خط حمله این تیم تشکیل داده اند به طوری که در 4 بازی اخیر این تیم در مجموع 5 گل زده اند. منشا دیروز وقتی صنعت نفت در دقایق آخر صاحب ضربه پنالتی شد از ناراحتی در میانه میدان روی زمین نشست هرچند گل گهر چند دقیقه بعد توسط شاکری گل پیروزی را زد اما این نشان می داد که او با اهداف تازه و انگیزه بالایی به ایران بازگشته است. منشا باردیگر می تواند در تیمی که مجید جلالی هدایتش را به عهده دارد یکی از مهاجمان گلزن و خطرناک لیگ برتر باشد.

 

1478237

دیدگاه‌ها