کد خبر : 1668573 | 26 بهمن 1398 ساعت 13:30 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس - الشارجه به یاد برد 11سال پیش!

گل‌های علیرضا نیکبخت واحدی و هادی نوروزی در نبرد سال 2009 دو تیم پرسپولیس و الشارجه باعث برد سرخ‌پوشان شد، شاگردان گل‌محمدی امیدوارند آن برد را بازهم تکرار کنند.

پرسپولیس - الشارجه به یاد برد 11سال پیش!

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه روز سه شنبه ۲۹ اسفند ماه در ورزشگاه اختصاصی الشارجه به مصاف این تیم  اماراتی می‌رود.الشارجه در حالی در گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با پرسپولیس، التعاون و الدحیل همگروه است که کار سختی برای قدرت نمایی برابر حریفان نامی خود دارد.

 

الشارجه امسال سومین حضور خود در لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند. این تیم اماراتی سال ۲۰۰۴ اولین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد. آنها در آن سال با تیم‌های الهلال عربستان، الشرطه عراق و الاهلی بحرین همگروه بودند که نماینده بحرین از همان ابتدا از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد اما الشارجه موفق شد با کسب سه پیروزی و یک تساوی به عنوان تیم صدرنشین به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کند اما آنها در مرحله یک چهارم به تیم سئونگنام کره خوردند و در ۲ بازی رفت و برگشت با دریافت ۱۱ گل از این رقابت‌ها وداع کردند.

 

حضور بعدی این تیم مربوط به سال ۲۰۰۹ می‌شود. آنها در آن سال با تیم‌های پرسپولیس، الشباب عربستان و الغرافه قطر همگروه بودند که ۲ بازی مانده به پایان رقابت در مرحله گروهی انصراف خود را از حضور در مسابقات اعلام کردند. آنها در دیدار رفت در ورزشگاه آزادی برابر قهرمان ایران قرار گرفتند که پرسپولیس در همان نیمه نخست با ۲ گل علیرضا واحدی نیکبخت و هادی نوروزی از حریف پیش افتاد اما تیم اماراتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

 

1478160

 

با این حال الشارجه امیدوار است تا بتواند امسال از یکی از سخت‌ترین گروه‌های رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا جان سالم به در ببرد و نیم نگاهی به صعود داشته باشد. آنها در ابتدای لیگ شرایط خوبی داشتند و مدعی بودند اما رفته رفته با افت مواجه شدند و در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار دارند. آنها در ۵ بازی اخیر خود سه شکست، یک تساوی و تنها یک برد را در کارنامه دارند. این تیم اماراتی در نخستین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا هم در دیداری خانگی برابر التعاون عربستان شکست خورد.

 

با این حال الشارجه هم برای جبران شکست بازی قبلی برابر التعاون و هم برای انتقام شکست ۱۱ سال پیش برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها