کد خبر : 1668586 | 26 بهمن 1398 ساعت 14:32 | 57.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیام پنهان استقلالی ها به الاهلی

همه ما شیخ دیاباته هستیم!

از حاشیه تمرین دیشب استقلال، یک تصویر جالب منتشر شده. تصویری که بازیکنان استقلال به الاهلی پیام می دهند، همه ما می توانیم در بازی دوشنبه، مثل دیاباته گلزن باشیم.

همه ما شیخ دیاباته هستیم!

به گزارش «ورزش سه» شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال بعد از اینکه در بازی با نفت مسجدسلیمان دچار مصدومیت شد، چند بازی حساس از جمله دربی تهران و الشرطه عراق را از دست داد و تلاش های تیم پزشکی برای رساندن او به دیدار حساس با الاهلی عربستان هم بی ثمر بود.


وقتی مشخص شد دیاباته حداقل تا دو هفته دیگر شرایط بازی کردن ندارد، با درخواست مرخصی او موافقت شد تا برای مدتی به فرانسه برود و کار درمانی روی چهارسر ران مصدومش را در کنار خانواده پیگیری کند.

 

 

1478224

 

در غیاب دیاباته و غیبت احتمالی مهدی قائدی، طبعاً فرهاد مجیدی در خط حمله با کمبود مواجه است و به جز ارسلان مطهری، مهره قابل اعتماد دیگری برای گلزنی ندارد اما در این عکس، میلاد زکی پور، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی دشتی و نیکولای بودروف به همراهی بهزاد غلامپور با تکرار حرکت شادی گل شیخ دیاباته، به الاهلی می گویند که استقلال حتی بدون این مهاجم 194 سانتی متری هم زهردار و گلزن است. این همان حرکتی است که در دربی، علی علیپور رو به تماشاگران استقلال انجام داد و بابت آن کارت زرد هم گرفت.


دیاباته در این فصل با گل های حساس و شادی بعد از گل جالبش، به سرعت در میان تماشاگران محبوب شده است.

دیدگاه‌ها