کد خبر : 1668597 | 26 بهمن 1398 ساعت 15:49 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

از اعتماد آقای دنیزلی و الهامی ممنونم؛

تیکدری: زمین یادگار واقعا بی‌کیفیت است

مهدی تیکدری پدیده این فصل لیگ برتر می‌گوید که برایش تفاوتی ندارد در چه پستی بازی کند و تنها می‌خواهد برای تیم تاثیرگذار باشد.

تیکدری: زمین یادگار واقعا بی‌کیفیت است

 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری روز گذشته دو پاس گل داد و نقش پررنگی در پیروزی سه گله تراکتوری ها داشت. او که در تیم سابقش به عنوان وینگر راست و هافبک هجومی به کار گرفته می‌شد، در تراکتور به پست دفاع راست و حالا دفاع چپ منتقل شده اما باوجود این تغییر پست و همچنین حضور در یک لیگ سطح بالاتر، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

تیکدری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بازی مقابل سایپا گفت: در ابتدای بازی با سایپا غافل‌گیر شدیم اما خیلی زود توانستیم به بازی برگردیم و سه گل متوالی زدیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما کیفیت زمین واقعا ما را آزار داد. نمی‌دانم چرا زمین یادگار انقد بی کیفیت شده و امیدواریم که مسئولان رسیدگی کنند. بازی در این چمن برای تیم هایی مثل ما که روی زمین بازی می‌کنند، بسیار سخت است.

 

پدیده تراکتوری ها درباره تغییر پست خود عنوان کرد: من اول می‌خواهم از آقای دنیزلی و آقای الهامی تشکر کنم که به من اعتماد کردند و در ترکیب اصلی به من بازی دادند. همانطور که می‌دانید من قبل از تراکتور هیچ وقت دفاع کناری نبودم اما وقتی کادرفنی گفت که باید در این پست بازی کنی، تمام تلاشم را انجام دادم که موثر باشم. حالا این که دو پاس گل هم دادم، تلاش بقیه بازیکنان بوده که به نام من و گلزن بازی نوشته شده و برای خودم اهمیتی ندارد. اگر لازم باشد برای تراکتور دروازه بانی هم می‌کنم.

 

1478197

 

این بازیکن در ادامه به حضور هواداران در ورزشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: هوا دیروز بسیار سرد بود اما وقتی وارد زمین شدیم و دیدم که هواداران مثل همیشه ما را تشویق می‌کنند، یک انرژی خاصی گرفتم. اصلا حضور هواداران به ما انگیزه می‌دهد و اصلا نمی‌توانم از حسم در لحظه ای که برابرشان بازی می‌کنم، بگویم. فقط می‌گویم که دستشان درد نکند، در این هوا فوتبال بازی کردن سخت است چه برسد به حضور در سکو و تشویق آن هم با این راه سخت ورزشگاه یادگار. به هر حال مطمئن باشند که ما تلاش می کنیم تا طرفداران همیشه شاد باشند.

 

مهدی تیکدری در پایان به بازی مقابل تیم سابق خود پرداخت و گفت: مس کرمان من را به فوتبال ایران معرفی کرد و من به این تیم و هوادارانش مدیونم. اما در بازی رودررو تمام تلاشم را برای تیم کنونی ام تراکتور خواهم کرد تا پیروز شویم. ما در دو جام شانس قهرمانی داریم و تلاش می کنیم تا همه بازی ها را ببریم. خودتان می‌دانید که با جام حذفی می شود راحت تر به آسیا رسید و ما هم دوست داریم در این تورنمنت قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها