کد خبر : 1668641 | 26 بهمن 1398 ساعت 20:03 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه نیمار از ستاره جوان دورتموند

نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، تمجید ویژه ای از جیدون سانچو انجام داد‌.

تمجید ویژه نیمار از ستاره جوان دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو فصل فوق العاده ای را با دورتموند پشت سر می‌گذارد. ستاره انگلیسی به همراه لیونل مسی تنها بازیکنانی هستند که در فصل جدید فوتبال اروپا آمار بیش از ۱۰ گل و ۱۰ پاس گل را به ثبت رسانده اند.سانچو تا به اینجا ۱۲ گل برای زنبور ها به ثمر رسانده و ۱۳ بار نیز برای هم تیمی های خود پاس گل ارسال کرده است.

 

دورتموند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن‌ژرمن خواهد رفت. پیش از این دیدار ستاره برزیلی پی اس جی به تمجید از جیدون سانچو پرداخته است. نیمار در این باره گفت: " بدون هیچ شکی این یک بازی فوق العاده برای کسانی خواهد بود که عاشق فوتبال هستند. هر دو تیم علاقه زیادی به حمله کردن دارند و با توجه به ابزار های شان قادر به انجام این کار هستند. دورتموند بازیکنانی دارد که می توانند شرایط را تغییر دهند. سانچو یکی از این بازیکنان است که من همیشه دوست داشته ام بازی او را تماشا کنم. او یک بازیکن عالی و با کیفیت فراوان به حساب می آید."

 

 

1476037

 

 

نیمار در ادامه گفت: " دورتموند، تیمی با بازیکنان با کیفیت بسیار زیاد است. آنها چند بازیکن خاص دارند که فکر می کنم بهترین آن ها سانچو باشد. او بازیکن فوق العاده ای است اما ما امیدوار هستیم که با یک نمایش خوب و نتیجه ای بهتر به پاریس برگردیم."

دیدگاه‌ها