کد خبر : 1668680 | 26 بهمن 1398 ساعت 22:03 | 177.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلائی در آستانه تایید صلاحیت؛

انتخابات فدراسیون فوتبال در انتظار شگفتی؟ (گزارش)

انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است 25 اسفندماه برگزار شود تا جانشین مهدی تاج معرفی شود.

انتخابات فدراسیون فوتبال در انتظار شگفتی؟ (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوان و مطرح شدن چند نام داخلی و خارجی سرانجام دراگان اسکوچیچ سکان هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت و حالا مانده است انتخاب جانشین مهدی تاج و رئیس فدراسیون فوتبال.

 

9 کاندیدا هفته گذشته برای نشستن بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند و حالا نوبت به تایید صلاحیت کاندیداها رسیده که قرار است توسط هیات سه نفره متشکل از دبیر کل فدراسیون فوتبال، حراست فدراسیون و نماینده‌ای از وزارت ورزش و جوانان بررسی شود.

در حالی که در رسانه‌ها آمده است محمدحسین قریب با حمایت وزارت ورزش و جوانان، پا به عرصه انتخابات گذاشته است و از آن‌سو حبیب کاشانی با حمایت مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال اعلام کاندیداتوری کرده است، گویا محمدرضا کلائی قصد دارد شگفتی انتخابات را رقم بزند.

 

چرا که او براساس اخبار مواصله امروز توانسته 10 رای مجمع برای ورود به انتخابات 25 اسفندماه را دریافت کند و مهم‌ترین مرحله احراز تایید صلاحیت را با موفقیت پشت سربگذارد؛ دیگر فاکتورهای تایید صلاحیت کاندیداها، موضوعاتی چون دارا بودن 10 سال سابقه مدیریتی و عدم مشمولیت قانون بازنشستگی است که کلائی 13 سال سابقه مدیریتی خود را ارائه کرده است و از سوی دیگر هم، جوان‌ترین کاندید این انتخابات است.

با این اوصاف و این‌که او توانسته نخستین فردی باشد که 10 رای مجمع را دریافت کند، بعید نیست کلائی بتواند شگفتی ساز این انتخابات شود و پیش بینی‌های انجام شده نسبت به سرانجام انتخابات را تغییر دهد؛ موضوعی که باید تا 25 اسفندماه و کشمکش‌های پیشا انتخاباتی منتظرش ماند و دید سرانجام چه خواهد شد.

 

علیرضا هاشمی

 

دیدگاه‌ها