کد خبر : 1668812 | 27 بهمن 1398 ساعت 17:25 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

بادران 4-3 قشقایی شیراز

لیگ یک/ هفت گل و سه امتیاز برای فرهاد کاظمی

بادران در بازی هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ یک به برد پر گلی برابر قشقایی شیراز رسید.

به گزارش "ورزش‌ سه"،   از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ یک بادران در خانه برابر قشقایی قرار گرفت و توانست با نتیجه پر گل 4-3 حریف خود را شکست دهد و به جمع مدعیان حضور در لیگ برتر اضافه شود.

 

هفته قبل بادران در بازی خارج از خانه برابر سرخپوشان پاکدشت شکست خورد و به همین دلیل برای کسب پیروزی در این مسابقه وارد میدان شد. از طرفی قشقایی نیز در خانه مقابل نود ارومیه قرار گرفت و به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید.


 
در دقیقه 25 بازی یک ضربه کرنر برای بادران به دست آمد و کریم اسلامی از این سانتر نهایت استفاده را برد و با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه 39 نیز محسن سفید شغایی پس از اینکه توانست فاصله 60 متری را با توپ طی کند، با ضربه بغل پا و فنی گل دوم را برای بادران به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود؛ دو دقیقه بعد نیز ایمان غلامی از موقعیت تک به تک به دست آمده نهایت استفاده را برد و گل سوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه‌ای قطعی به سود بادران تمام شود.

 

1478498

 

با شروع نیمه دوم و در دقیقه 49 مرتضی سنجابکی، بازیکن تیم قشقایی از کرنر ارسالی تیمش نهایت استفاده را برد و با ضربه ای فنی گل اول را وارد دروازه بادران کرد. اما در دقیقه 61 باز هم ایمان غلامی از توپ ریباند شده در داخل محوطه جریمه استفاده کرد و گل دوم خودش و چهارم بادران را ثبت نمود.

 

1478499

 

این دیدار پر از حادثه در ادامه دو گل دیگر داشت. در دقیقه 65 یک ضربه پنالتی برای قشقایی به دست آمد، که محمد جواد عباسی آن را تبدیل به گل کرد. آخرین گل بازی هم در دقیقه 81 به دست آمد. باز هم مرتضی سنجابکی از شلوغی محوطه جریمه نهایت استفاده را برد و نتیجه را 4-3 کرد.

 

1478500

 

بادران با این برد 38 امتیازی در رده هفتم قرار گرفت و قشقایی نیز با 28 امتیاز به رده دوازدهم جدول سقوط کرد.

دیدگاه‌ها