کد خبر : 1668848 | 27 بهمن 1398 ساعت 19:28 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس ۲-۰ برشا؛ صدرنشینی موقت بدون رونالدو

دقایقی پیش یووه با دو گل برشا را شکست داد و موقتا راهی صدر جدول شد.

یوونتوس ۲-۰ برشا؛ صدرنشینی موقت بدون رونالدو

 

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز در چهارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم سری آ میزبان برشا بود و در نهایت موفق شد در غیاب فوق ستاره پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو و با نتیجه ۲-۰ حریف خود را شکست دهد تا موقتا و پیش از دیدار حساس امشب لاتزیو و اینتر به صدر جدول صعود کرده باشد.


بازی با مالکیت توپ بالای یوونتوس آغاز شد و این تیم چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ایجاد کرد. مهمترین اتفاق چند دقیقه ابتدایی بازی اما مصدومیت آندرناچی، دروازه بان برشا بود؛ موضوعی که باعث شد او خیلی زود زمین مسابقه را ترک کند و جای خود را به آلفونسو بدهد.

 

بعد از حملات دقایق ابتدایی یوونتوس، در ادامه کار کمی متعادل تر دنبال شد و برشا روی چند صحنه حملات جسته و گریخته ای روی دروازه یووه ترتیب داد که البته تاثیر چندانی نداشت. مهم ترین اتفاق نیمه اول اما در دقیقه ۳۸ رخ داد؛ جایی که پائولو دیبالا با یک ضربه ایستگاهی دیدنی تیمش را پیش انداخت تا یووه با پیروزی راهی رختکن شود.

 

1478537


یوونتوس نیمه دوم را نیز با برتری محسوس نسبت به حریف آغاز کرد و چند موقعیت روی دروازه برشا ترتیب داد؛ اتفاقی که نشان داد تیم مائوریتزیو ساری برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر پا به نیمه دوم گذاشته است.

 

حملات ادامه دار یوونتوس نهایتاً در دقیقه ۷۵ نتیجه داد و پاس فوق العاده بلیز متوئیدی، خوان کوادرادو را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن نیز با یک ضربه تمام کننده گل دوم بیانکونری را به ثمر برساند.

 

در ادامه نیز شرایط بازی تغییرات چندانی نکرد و یووه حاکم مطلق بازی بود اما با این وجود نتوانست گل دیگری به ثمر برساند تا بازی با همان نتیجه ۲-۰ پایان پذیرد و یووه موقتا به صدر جدول صعود کند.

دیدگاه‌ها