کد خبر : 1668878 | 27 بهمن 1398 ساعت 21:55 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 4-0 نیوکاسل: طوفان یک نیمه‌ای توپچی ها

آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-0 نیوکاسل را شکست بدهد.

آرسنال 4-0 نیوکاسل: طوفان یک نیمه‌ای توپچی ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا در نیمه اول دیدار امشب نتوانستند دروازه نیوکاسل را باز کنند اما با زدن 4 گل در نیمه دوم، به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این نیوکاسل بود که می توانست در دقیقه 6 به گل برسد اما لازارو نتوانست از فرصتی که جوئلینتون برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل تر دنبال شد و در دقیقه 15، باز هم این نیوکاسل بود که صاحب موقعیت شد اما این بار ضربه جوئلینتون روی پاس خوب سنت ماکسیمین، از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن نوبت آرسنالی ها بود که بار دیگر ابتکار عمل را در دست بگیرند اما مالکیت توپ بیشتر آنها، به موقعیت ویژه ای منجر نمی شد؛ تا اینکه در دقیقه 38 روی پاس دنی سبایوس، انکتیاه صاحب فرصت شد؛ ولی ضربه او را دوبراوکا، دروازه بان نیوکاسل مهار کرد.

سه دقیقه بعد چیزی نمانده بود که روی یک ضربه آزاد، نیکلاس پپه دروازه نیوکاسل را باز کند؛ اما باز هم واکنش دوبراوکا، دروازه کلاغ‌ها را بسته نگه داشت. در دقیقه 44 این سنت ماکسیمین بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او نیز راهی به چهارچوب دروازه برند لنو پیدا نکرد و در نهایت نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را آرسنال هجومی آغاز کرد و در دقیقه 51، چیزی نمانده بود که انکتیاه دروازه نیوکاسل را باز کند اما شوت محکم او روی پاس خوب نیکلاس پپه، از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما سرانجام در دقیقه 54، قفل دروازه تیم میهمان باز شد. روی حرکت خوب پپه از سمت راست و ارسال او، اوبامیانگ با ضربه سر حساب کار را 1-0 کرد.

 

1478571

 

بازیکنان نیوکاسل هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که آرسنال در دقیقه 57 به گل دوم رسید. این بار ساکا با یک حرکت دیدنی از سمت چپ، دو بازیکن حریف را پشت سر گذاشت و پاس رو به عقب او را پپه با یک ضربه مطمئن تبدیل به گل کرد.

 

1478573

 

تیم میهمان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 63، چیزی نمانده بود که یکی از گل های خورده را جبران کنند اما ضربه کلارک که روی پاس سنت ماکسیمین صاحب موقعیت شده بود، از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 67 اوبامیانگ می توانست گل سوم آرسنال را به نام خود ثبت کند اما ضربه او به تیر دروازه نیوکاسل برخورد کرد.

بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 76 این نیوکاسل بود که می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه سنت ماکسیمین به تیر خورد تا دروازه آرسنال همچنان بسته بماند.

در دقایق پایانی آرسنالی ها بودند که بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 90 به گل سوم رسیدند. روی یک حرکت هماهنگ تیمی بود که توپچی ها بعد از پاسکاری های پیاپی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند و پاس لاکازت را اوزیل به یک ضربه نه چندان محکم تبدیل به گل کرد.

 

1478572

 

اما این هم پایان کار نبود و آرسنالی ها در دقایق تلف شده به گل چهارم رسیدند. این بار هم روی یک حرکت از سمت راست، توپ با پاس پپه به لاکازت رسید و او هم با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد تا آرسنال در این دیدار به پیروزی 4-0 برسد.

 

1478574

 

دیدگاه‌ها