کد خبر : 1668896 | 28 بهمن 1398 ساعت 01:25 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئال 2-2 سلتاویگو: بازگشت خراب شد

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل سلتاویگو با نتیجه 2-2 متوقف شد.

رئال 2-2 سلتاویگو: بازگشت خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که در همان دقایق ابتدایی دروازه شان را باز شده دیدند، در این دیدار فاصله چندانی با کسب سه امتیاز نداشتند اما در فاصله 4 دقیقه به پایان بازی گل تساوی را دریافت کردند و به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون موقعیت خاصی در حال سپری شدن بود که تیم میهمان روی یک غافلگیری به گل رسید. روی پاس عالی یاگو آسپاس به قلب خط دفاعی رئال بود که اسمولوف با کورتوا تک به تک شد و با یک بغل پای ساده، حساب کار را 1-0 کرد.

در ادامه بازیکنان رئال توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. بازی با همین روند ادامه داشت و رئالی ها علی رغم مالکیت توپ بیشتر، همچنان فرصتی برای جبران گل خورده نداشتند. تا اینکه در دقیقه 40، روی همکاری ادن هازارد و کریم بنزما، این گرت بیل بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه ستاره ولزی راهی به چهارچوب دروازه سلتا پیدا نکرد.

در مقابل این سلتا بود که می توانست در دقیقه 45، به گل دوم برسد ولی واکنش فوق العاده کورتوا روی ضربه سر تماشایی آیدو، مانع از باز شدن دروازه رئال شد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.  

رئال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 48، روی ارسال گرت بیل، این راموس بود که دروازه سلتا را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

فشار حملات رئالی ها ادامه داشت و این تیم در دقیقه 52 سرانجام به گل تساوی رسید. روی حرکت خوب مارسلو از سمت چپ و پاس رو به عقب او، تونی کروس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1478602

 

1478594

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان رئال بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 65 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای روبن بلانکو روی هازارد باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. راموس پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست بلانکو، حساب کار را 2-1 کرد.

 

1478600

 

1478605

 

در ادامه بازی تا اندازه ای به خشونت کشیده شد و داور مجبور شد چند بار پیاپی بازیکنان دو تیم را با کارت زرد جریمه کند. در دقایق پایانی در حالی که رئالی ها تلاش می کردند بازی را کنترل کنند، این سلتا بود که در دقیقه 85 به گل تساوی رسید. روی یک حرکت خوب تیمی، پاس در عمق عالی دنیس سوارز، سانتی مینا را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای مطمئن، گل دوم سلتا را به ثمر رساند.

رئالی ها می توانستند در دقیقه 88 بار دیگر پیش بیفتند اما ضربه والی بنزما، راهی به چهارچوب دروازه سلتا پیدا نکرد. در وقت های تلف شده بار دیگر بنزما صاحب موقعیت شد اما این بار بلانکو بود که دروازه تیمش را نجات داد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها