کد خبر : 1668960 | 28 بهمن 1398 ساعت 11:46 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات شیرینی از نبرد با السد دارم

رفیعی: با احترام به ژاوی سپاهان برنده می شود

بدون شک یکی از سرشناس ترین نفرات اردوی سپاهان در دوحه ستاره سابق الخور بود که مورد توجه رسانه های این شهر نیز قرار گرفت.

رفیعی: با احترام به ژاوی سپاهان برنده می شود

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی ستاره شب اول سپاهانی ها در لیگ قهرمانان آسیا دوباره به دوحه برگشت آن هم با پیراهن باشگاه اصفهانی تا فردا شب مقابل السد یکی از شاخص ترین نفرات حاضر در میدان باشد. سروش که یک فصل با پیراهن الخور در لیگ ستارگان بازی های به یادماندنی از خود ارائه داد در بازگشت به دوحه مورد توجه خبرنگار استاد الدوحه قرار گرفت و گفتگوی نسبتا مفصلی انجام داد.

 

*بازگشت به دوحه، این بار چه نظری داری؟


دوحه همیشه برای من شهر زیبایی است و وقتی به عنوان لژیونر برای الخور بازی می‌کردم این شهر زیبا بود و هنوز هم شهر زیبایی است. وقتی برای پرسپولیس هم بازی می‌کردم و به این شهر آمدم پیش دوستان خود رفتم و با آنها دیدار کردم. اکنون به همراه سپاهان در دوحه هستیم تا خود را برای بازی با السد آماده کنیم. دوحه به سرعت در حال تغییر است و به نسبت آخرین باری که به این شهر آمدم تغییرات کاملا قابل لمس است.

 

*از یک هفته قبل در دوحه هستید، دلیلش چیست و استقبال از شما چطور بود؟


بله ما یک هفته ای می شود در دوحه هستیم تا اردوی آماده سازی برای بازی با السد داشته باشیم. کادر فنی تصمیم گرفت در دوحه تمرینات را پیگیری کنیم چون اینجا امکاناتی دارد که هرچه نیاز داشته باشیم در اختیارمان هست. استقبال گرم از سوی السد برای من اصلا تعجب آور نبود و جادارد به خاطر این میزبانی و استقبال از آنها تشکر کنم. به خاطر ورزشگاهی که در اختیار ما گذاشتند و وسایل ایاب و ذهاب کاملا خوب بود. مسئولان السد با ما به عنوان رقیب برخورد نکردند. آنها با ما از در دوستی و برادری برخورد کردند و به خاطر این استقبال گرمشان از آنها تقدیر و تشکر می‌کنم. اینجا هستیم چون رابطه فوتبالی خوبی بین دو ملت قطر و ایران وجود دارد. مخصوصا بین باشگاه‌های قطری و ایرانی این ارتباط پررنگتر است. ما نیز بدون شک در ایران از آنها به گرمی استقبال خواهیم کرد و پاسخ این مهمان نوازی آنها را به بهترین شکل ممکن خواهیم داد. در شرایط کنونی فوتبال ابزاری برای دوستی و نزدیکی ملت‌ها شده است.

 

* در بازی اول مقابل العین امارات به پیروزی بزرگی دست یافتید؟


برای اولین بار ما موفق شدیم العین را در خانه‌اش با این نتیجه خوب شکست بدهیم. البته باید بگویم با وجود این که ما در این بازی 4 گل به العین زدیم اما این تیم اماراتی ضعیف نیست. ما در این دیدار یک پیروزی شایسته در خانه رقیب کسب کردیم. من در این بازی یکی از گل‌ها را به ثمر رساندم ولی در کل این بازی یک دیدار تاریخی برای ما شد. در شرایط کنونی باید به بهترین شکل ممکن برای دیدار با السد آماده شویم تا بتوانیم نتیجه خوبی را پیش از دیدار با النصر عربستان کسب کنیم.

 

1477658

 

*نظرت درباره بازی با السد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا چیست؟


در ابتدا باید بگویم پیروزی 4 بر صفر ما مقابل العین در هفته اول لیگ قهرمانان به معنای این نیست که ماموریت ما آسان شده است. العین اصلا تیم ضعیفی نیست. همچنان که امیر قلعه‌نویی سرمربی ما اعلام کرد ما باید برای دیدار با السد در اوج آمادگی باشیم چون این دیدار متفاوتی است و انتظار یک بازی سخت را داریم. در شرایط کنونی ما انگیزه بسیار بالایی برای دیدار با السد داریم. این تیم بهترین تیم قطر است. العین هم بهترین تیم امارات بود. النصر هم بهترین تیم عربستان است. گروه ما بسیار سخت است. السد در اولین گام خود در عربستان عملکرد خوبی مقابل النصر داشت و نتیجه دیدار السد با النصر به نفع ما شد. اکنون ما صدرنشین گروه هستیم و فرصت آن را داریم تا با پیروزی یا تساوی مقابل السد این جایگاه خود را حفظ کنیم.

 

* چه خاطره‌ای از زمان حضورت در تیم الخور داری، بدون شک مقابل السد بازی کردی و بازیکنانش را می‌شناسی؟


من مقابل السد به همراه الخور بازی کردم. همچنین به همراه پرسپولیس مقابل السد بازی کردم. بازی مشهوری که ما در وقت‌های اضافه با نتیجه 3-2 این تیم را شکست دادیم. در تمام تقابل‌های مقابل السد یک گل زدم و یک پاس گل دادم. ما تیم خوبی هستیم که مربی باتجربه‌ای به نام امیر قلعه‌نویی را دارد و برای این دیدار آماده هستیم و می‌دانیم این بازی نفس‌گیر خواهد بود. اما من با تمام احترام به ژاوی و بازیکنان السد این را می‌گویم که آماده پیروزی در این بازی هستیم.

 

1478668

دیدگاه‌ها