کد خبر : 1669100 | 28 بهمن 1398 ساعت 19:49 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

افشین پیروانی:

با برد مقابل الشارجه برای قهرمانی لیگ آماده می‌شویم

سرپرست تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم در دومین بازی آسیایی خود موفق به پیروزی برابر الشارجه شود.

با برد مقابل الشارجه برای قهرمانی لیگ آماده می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مقابل الدحیل، اکنون شاگردان یحیی گل محمدی امیدوار به کسب نتیجه مقابل دومین حریف آسیایی خود هستند.


افشین پیروانی درباره دیدار حساس مقابل الشارجه به سایت باشگاه گفته: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. تمرین‌های خوبی هم داشتیم. بچه‌ها سلامت هستند و با روحیه خوبی منتظر برگزاری این مسابقه هستیم تا هواداران را خوشحال کنند. در خانه حریف بازی خواهیم کرد. برای دومین بازی متوالی شرایط این گونه است. با این وجود بچه ها خودشان را آماده کرده‌اند و با انگیزه پیروزی به میدان می‌رویم. برای صعود از گروه به پیروزی در خانه حریف نیاز داریم و بچه‌ها برای آن سخت تلاش کرده‌اند.

 

پیروانی با اشاره به قدرت حریف و آمادگی سرخپوشان گفت: البته تیم شارجه هرچند که بازی قبل را باخت ولی حالا  انگیزه زیادی دارد و می خواهد از بازی خانگی بهره ببرد. آنها بازیکنان تاثیر گذاری دارند و قهرمان لیگ شده‌اند. هواداران هم حتما ما را دعا می کنند و برای بازی هم تنهای‌مان نخواهند گذاشت همان‌طور که این‌جا در تمرینات هم حاضر شدند قطعا در استادیوم شارجه و زمان بازی هم حضور پرشماری خواهند داشت. ما هر جایی که برویم، پرسپولیسی هست. پرسپولیس یک تیم و نام بزرگ است که طرفداران و هواداران پر شمار آن همه جا حضور دارند. به امید خدا با یک پیروزی به ایران برگردیم و خودمان را آماده قهرمانی دیگری در لیگ برتر کنیم.

دیدگاه‌ها