کد خبر : 1669114 | 28 بهمن 1398 ساعت 20:41 | 70.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ باشگاه بارسلونا به اتهام بزرگ(عکس)

باشگاه بارسلونا به حواشی ایجاد شده در مورد همکاری با شرکتی که بر علیه بازیکنانش در فضای مجازی اقدام کرده، واکنش نشان داد.

پاسخ باشگاه بارسلونا به اتهام بزرگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش منبع کادناسر کاتالونیا از یک اتفاق عجیب و‌شوکه کننده در این باشگاه پرده برداشت. اتفاقی که تا به این لحظه سر و صدای بسیار زیادی را ایجاد کرده است.

 

خبر منتشر شده این بود که باشگاه بارسلونا با دستور جوزپ ماریا بارتومئو(رئیس) با شرکت "I3 Ventures" قرارداد همکاری به ارزش یک میلیون یورو امضا کرده و این شرکت در شبکه های اجتماعی اقدام به حمایت از بارتومئو و کادر مدیریتی فعلی باشگاه بارسلونا می کند. در عوض به صورت هدفمند بر علیه بازیکنان خودی، ستاره های سابق و رقبای مدیریتی اقداماتی را انجام می دهد. عجیب تر این که گفته شد این شرکت با حساب های فیک در فضای مجازی این کار را انجام داده است.

 

 

1478454

 

 

دقایقی پیش اما بالاخره بارسلونا با انتشار بیانیه ای به این ادعا پاسخ داد. باشگاه کاتالانی هرگونه ارتباط خود با شرکت ذکر شده را نفی کرده و عذرخواهی و البته اصلاح خبر منتشر شده را خواستار شد‌. باشگاه بارسا همچنین اعلام کرد که اقدامات قانونی را برای این مسئله انجام می دهد تا از شهرت و آبروی این باشگاه حراست شده باشد.

 

 

1478847

 

دیدگاه‌ها