کد خبر : 1669175 | 29 بهمن 1398 ساعت 10:02 | 75.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماشاریپف؛ خاص در میان ازبک ها

ستاره ازبک استقلال در جهان موازی! (عکس)

بال ۲۶ ساله ازبکستانی بی شک بهترین بازیکن دیدار مقابل نماینده ایران بود، ستاره ای که سالهاست می شنویم قرار است به استقلال بیاید.

به گزازش "ورزش سه" شماره ۹ پاختاکور هر بار صاحب توپ شد خطر دروازه شهرخودرو را تهدید کرد. ماشاریپف در دیدار پاختاکور مقابل شهرخودرو بر خلاف سبک بازی اغلب فوتبالیست های آسیای میانه که فوتبال فیزیکی و روی هوای بهتری دارند، فوق العاده تکنیکی و باهوش ظاهر شد و طراح اصلی حملات تیمش بود تا با موفقیت در جدال های رو در رو موقعیت های گلزنی بسیاری را روی دروازه سید مهدی رحمتی ایجاد کند.


ستاره ی بی چون و چرای خط حمله پاختاکور در روزی که از پرس و یارگیری نفر به نفر شاگردان سرآسیایی با او خبری نبود با در اختیار داشتن فضای کافی به خوبی از توپ هایی که در اختیارش قرار می گرفت برای هم تیمی ها موقعیت سازی کرد تا پایه گذار گل های تیمش شود.

 

این ستاره درخشان ازبک که نمایش جذابش مقابل شهرخودرو یاد سرور چپاروف  را برای اهالی فوتبال زنده کرد می تواند با ارائه همین کیفیت فنی از فوتبال ازبکستان فراتر برود و به موفقیت های فردی و تیمی بیشتری هم دست یابد چرا که ماشاریپف تمام فاکتورهای یک فوتبالیست سطح بالا را داراست.

 

1478937

دیدگاه‌ها