کد خبر : 1669176 | 29 بهمن 1398 ساعت 10:06 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای استقلال؛ این بازی برگشت دارد!

با وجود شکست 2-1 مقابل الاهلی عربستان هواداران استقلال حس منفی و بدی در پایان 90 دقیقه نداشتند.

برای استقلال؛ این بازی برگشت دارد!

به گزارش "ورزش سه "استقلال با تعداد مصدومان بالا به کویت رفت تا در برابر الاهلی عربستان در روز اول هفته  دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد ، دست مجیدی بسته بود که دقایقی قبل از بازی خبر رسید میلیچ و علی کریمی به دلیل سرماخوردگی و فرشید باقری هم به دلیل مصدومیت مانند عارف غلامی، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی، محمدبلبلی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته این بازی حساس از دست داده است، با این وصف اما استقلال برابر الاهلی به این تیم باج نداد و در آمار عملکرد بهتری از حریف قطری داشت  و البته گل صحیح استقلال در این بازی گرفته نشد ،پنالتی سالم این تیم دیده نشد، پنالتی استقلال از دست رفت و داور یک پنالتی به تیم عربستانی هدیه داد تا در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به نفع نماینده عربستان به پایان برسد.


فوتبالی که استقلال در نیمه دوم ارائه داد و در تصاویر تلویزیونی دیده می شد، برخلاف نظر گزارشگر تلویزیون، هر لحظه بیننده را به زدن گل مساوی استقلال امیدوار می کرد. و البته استقلال گل زد، گل سالمی هم زد ولی حریف داور نشد تا نتیجه را واگذار کند.


نیمه دوم استقلال پر بود از حرکات با جان و دلی که بازیکنان برای تیم و هوادارانشان انجام می دادند. ارسلان مطهری و آرش رضاوند که همه هواداران فوتبال می دانند استقلالی هستند، دیشب برای عشقشان سنگ تمام گذاشتند. این بهترین عملکرد آرش از ابتدای فصل بود و ارسلان هم مثل همیشه هر روز بهتر از دیروز.


شاهین طاهرخانی در ششمین بازی پیاپی در نیم فصل دوم که فیکس بود، کم اشتباه بازی کرد و مسعود ریگی در غیاب مهره‌های کناری  سعی کرد هم علی کریمی باشد و هم ریگی. دشتی هم خوب بود و 75دقیقه با تمام وجودش بازی کرد.


نکته این‌که این بازی  برگشت هم دارد و در چه زمان خوبی هم برگزار خواهد شد. هفته آخر  لیگ قهرمانان در روز 16اردیبهشت. این دفعه لشگر مصدوم  استقلال رها از بند مصدومیت در خدمت تیم خواهند بود. این دفعه هم فوتبال را می‌بریم، هم داور و هم نتیجه را .

 

محمد رضا تقی خانی

 

دیدگاه‌ها