کد خبر : 1669177 | 29 بهمن 1398 ساعت 10:10 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی فیزیکی؛

چیزی که پاختاکور می‌خواست و ما نمی‌خواستیم!

پاختاکور با تغییر روند بازی در نیمه دوم به آنچه می خواست دست پیدا کرد.

چیزی که پاختاکور می‌خواست و ما نمی‌خواستیم!

به گزارش " ورزش سه" در دیداری که می شد روی حداقل امتیازش برای نماینده کشورمان حساب کرد، نیمه مربیان به سود سرمربی باهوش و باتجربه ازبک ها رقم خورد تا آنها به پیروزی پرگل و شیرینی برسند.


شاگردان آرولادزه با اینکه نیمه اول سختی را مقابل شاگردان سرآسیایی داشتند اما با بهره گرفتن از نقاط قوتشان توانستند به سه امتیاز خانگی دست یابند. آنها پس از ناکامی در گلزنی در نیمه نخست با تغییر در تفکرات ابتدایی خود به این مهم دست یافتند.


روی آوردن به بازی فیزیکی و فشار وارد کردن از کناره ها و ارسال های بلند در نیمه دوم همان چیزی بود که پاختاکور برای رسیدن به گل بدان نیاز داشت. درست همان نقاط ضعف مشهود شهرخودرویی ها در تاشکند. در حالی که در اختیار گرفتن مالکیت توپ و چرخاندن‌ آن‌در زمین بزرگترین نقطه قوت شاگردان سرآسیایی به حساب می آید و آنها برای دیکته کردن بازی‌شان به رقبا باید بتوانند این شیوه را در زمین پیاده کنند که البته شب درخشان ماشاریپف باعث شد این اتفاق رقم نخورد.


البته بهم ریختگی موقتی شهرخودرویی ها که با دریافت دو گل در عرض سه دقیقه تنبیه سختی هم شدند باعث شده بود تا آنها عصبی بازی را دنبال کنند تا به همین دلیل آمار لو‌ دادن های توپ بازیکنان این تیم بالا برود و مانعی برای خلق موقعیت روی دروازه میزبان باشد. شهرخودرو باید یاد بگیرد در جدال مقابل رقبای باتجربه و باهوش آسیایی در تله آنها گرفتار نشود و بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد. آنها با این شیوه قطعا نتایج بهتری کسب خواهند کرد.

دیدگاه‌ها