کد خبر : 1669182 | 29 بهمن 1398 ساعت 10:28 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

روز تلخ رحمتی و شهر خودرو با سه گل

هفته ی بد سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران با دریافت سه گل از پاختاکور تکمیل شد.

روز تلخ رحمتی و شهر خودرو با سه گل

به گزارش "ورزش سه" گلر باتجربه شهرخودرو روز درخشانی را پشت سر نگذاشت تا شاهد شکست سنگین تیمش مقابل میزبان ازبک شود.


سید مهدی رحمتی که به واسطه تجربه بالایش در رقابت های آسیایی بار اصلی تیم شهرخودرو را در این مسابقات به دوش می کشد در دومین دیدار مرحله گروهی هم نتوانست دروازه اش را بسته نگهدارد تا او و هم تیمی هایش همچنان در حسرت کسب امتیاز باقی بمانند.

 

سنگربان با سابقه و سابق تیم ملی که در دیدار مقابل الهلال عربستان چند واکنش فوق العاده داشت، به واسطه درگیری لفظی بی موردی که در روزهای اخیر با همتایش در تیم استقلال داشت انگار فاقد تمرکز کافی برای رویارویی با مهاجمان پاختاکور بود. اشاره به این موضوع نه صرفا به خاطر دریافت سه گلی که او در این دیدار خورد، بلکه به دلیل رهبری نکردن خط دفاعی تیمش در این جدال خارج از خانه است. گلر باتجربه ای که همواره از نظر روحی یک سر و گردن بالاتر از هم تیمی هاست اما در تاشکند بعد از آن تکل تماشایی ناگهان فروریخت. البته شاید هم آشفتگی تیمی که در دقایقی از نیمه دوم گریبانگیر شهرخودرویی ها شد باعث شد فشار مضاعفی در این نیمه روی دروازه رحمتی وارد شود و او را وادار به تسلیم کند.


با این حال سنگربان شماره یک شهرخودرو آنقدر مهره ارزشمند و بی جانشینی است که تنها می توان امیدوار بود او در ادامه رقابت ها با حفظ آمادگی و تمرکز، ناجی تیمش در ۴ دیدار باقیمانده مرحله گروهی باشد.

دیدگاه‌ها