کد خبر : 1669184 | 29 بهمن 1398 ساعت 10:31 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب دیاباته، گومیس یکه‌تازی می‌کند

جای خالی "پنجه ببر" استقلالی‌ها در ACL

افسوس طرفداران استقلال به خاطر غیبت های بدموقع گلزن اهل مالی وقتی بیشتر می شود که بدانیم در اردوی الهلال طرفداران این تیم روزهایی به یامادندنی را با مهاجم فرانسوی خود تجربه می کنند.

جای خالی "پنجه ببر" استقلالی‌ها در ACL

به گزارش "ورزش سه"،شادی مخصوص بافتیمی گومیس مهاجم مشهور فرانسوی باشگاه الهلال با گل های سرنوشت ساز برای قهرمان عربستان همچنان یکی از سوژه های جذاب رسانه های حاشیه خلیج فارس و قاره کهن است، شادی گل پر سر و صدا که باعث شد تا طرفداران استقلال بیش از پیش حسرت به همراه نداشتن ستاره اهل مالی خود با شادی گل"پنجه ببر"را بخورند.


دیشب در ورزشگاه زیبای جابر بن امیر شهر کویت غیبت شیخ دیاباته بیش از پیش به چشم آمد، بازیکنی که حضورش می توانست زمینه ساز چشیدن یک برد شیرین را فراهم کند نه چشیدن طعم تلخ شکست مقابل حریفی از عربستان که در بحرانی ترین شرایط خود گام به کویت گذاشته بود.

 

1478949


مسلما اگر شیخ در پیکان خط حمله استقلال قرار داشت حداقل یکی از آن فرصت های طلایی که سایر مهاجمان این تیم از جمله دشتی و... از دست دادند را به تور دروازه الاهلی می چسباند تا شادی گل معروفش"پنجه ببر" به جای شادی گل گومیس فرانسوی در الهلال به عنوان سوژه اول رسانه ها مورد توجه قرار می گرفت.


حال با صحبت های سرپرست موقت باشگاه استقلال پیرامون این که دیاباته 10 روز دیگر به ایران برمی گردد باید منتظر ماند و دید این حسرت طرفداران در بازی مرگ و زندگی با الوحده امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان به پایان می رسد تا شادی گل"پنجه ببر" استقلالی ها به داد آنها در بازی های آسیایی برسد.

دیدگاه‌ها