کد خبر : 1669203 | 29 بهمن 1398 ساعت 11:58 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پدرو: برای شکست النصر 90 درصد العین هم کافی نیست

جنگ سرنوشت‌ساز پرتغالی در هزاع بن زاید

رویارویی دو مربی مشهور پرتغالی شاغل در حاشیه خلیج فارس همه نگاه ها را به ورزشگاه زیبای هزاع بن زاید شهر العین جلب خواهد کرد.

جنگ سرنوشت‌ساز پرتغالی در هزاع بن زاید

به گزارش "ورزش سه"، هم زمان با جدال السد و سپاهان در دوحه دو تیم مطرح دیگر در گروه مرگ در جنگی تمام پرتغالی به مصاف هم می روند تا نگاه بسیاری از اهالی فوتبال به رویارویی العین و النصر در ورزشگاه هزاع بن زاید دوخته شود. حضور دو مربی مشهور پرتغالی روی نیمکت این تیم ها برجذابیت های آن افزوده است تا جایی که کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی محلی بود برای پرسش سئوالاتی پیرامون همین اتفاق.


مانوئل پدرو سرمربی العین که بعد از باخت شوکه کننده 4-0 هفته اول برابر سپاهان ایران با برد در لیگ امارات مقابل اتحاد الکلبا و نزدیک شدن به صدر جدول از لبه پرتگاه اخراج فرار کرد در خصوص این رویارویی تمام پرتغالی گفت: «النصر قهرمان عربستان است با ستاره های بزرگ و تعیین کننده همین طور مربی برجسته‌ای که من خوب او را می شناسم. اگر العین می خواهد برنده این بازی باشد حتی 90 درصد آمادگی هم کافی نخواهد بود و بازیکنانم باید با 100 درصد آمادگی و بدون اشتباه راهی میدان شوند».


او ادامه داد:«وب سایت العین از شعار مناسبی بهره برده است."گذراندن لحظات ویژه در زندگی روزمره به خصوص در زمانی که دور هم در ورزشگاه هزاع بن زاید جمع می شویم".به نظرم این که ما برای دومین بازی هم میزبان خواهیم بود شانس بزرگی است تا با تلاش ویژه علاوه بر جبران مافات هفته اول نشان بدهیم که می توانیم با بهترین نمایش خود باعث شادی طرفداران مان شویم. ما آماده این چالش هستیم و تا آخرین دقیقه پا پس نمی کشیم».


مربی پرتغالی العین با اشاره به شکست هفته قبل مقابل نماینده ایران تصریح کرد:« گروهی که در آن قرار داریم به جرات گروه مرگ است. هر چهار تیم مدعی قهرمانی هستند و و گزینه های پیش روی آنها بسیار محدود. در روز اول ما درس بزرگ اما سختی گرفتیم و آن هم این که همیشه باید در آمادگی 100 درصدی باشیم و 90 درصدی بودن هم می تواند تاوان سنگینی داشته باشد درست مثل روز بازی با سپاهان که ما بد نبودیم اما صد درصد هم خوب نبودیم و مجازات شدیم».


نتیجه تقابل تمام پرتغالی امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید برای امیر قلعه نویی و ژاوی هرناندز مربیان السد و سپاهان هم از اهمیت دو چندانی برخوردار است به خصوص اگر این تقابل برنده ای نداشته باشد و امتیازات آن میان رقبا تقسیم شود.

دیدگاه‌ها