کد خبر : 1669216 | 29 بهمن 1398 ساعت 12:51 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر و خط و نشان برای رقیب تازه نفس

مانوئل نویر در ماه های اخیر دوباره به روزهای اوج بازگشته است.

مانوئل نویر و خط و نشان برای رقیب تازه نفس


به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر نقش مهمی در پیروزی ابتدای هفته بایرن مونیخ برابر کلن ایفا کرده و مانند هفته های اخیر درخشان ظاهر شد. در دقیقه 62 و زمانیکه بازی با سه گل به سود بایرن مونیخ در جریان بود، در یک صحنه مارک اوت و مانوئل نویر برای رسیدن به توپ هر دو به سمت یکدیگر هجوم آورند؛ مانند صحنه ای فیلم اکشن "گرمای سرخ" مانند دو اتوبوس به سمت یکدیگر حرکت کردند. در این فیلم کلاسیک از سال 1988، آرنولد در نقش پلیس شوروی در حال تعقیب گانگسترها در شیکاگو است، اما در آخرین لحظه مانع سقوط اتوبوس می شود و نویر نیز در این صحنه توپ را گرفت، اوت نیز به موقع از برخورد جلوگیری کرد. هر دو اتوبوس بدون خطر کار را تمام کردند.

 

1478995

 

ژورم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ در توییتر، نویر را به عنوان بهترین بازیکن این بازی معرفی کرد و همچنین مدعی شد نویر "بدون شک بهترین دروازه بان جهان" است. پیتر گولکسی، سنگربان مجارستانی لایپزیش اظهار داشت "نویر حرفه دروازه بانی را به سطح جدیدی رسانده است، در سراسر جهان در ده سال گذشته هیچ کس بهتر از او نبوده است. "

 

اما جالب اینجاست در همان ساعات و در دیدار شالکه مقابل ماینتس، الکساندر نوبل نیز عملکرد درخشانی داشت. این دروازه بان جوان که به تازگی از شالکه راهی بایرن شده و فصل بعد در لیست پرافتخارترین تیم آلمان حضور خواهد داشت، در این دیدار 11 عکس العمل نشان داد.

 

بایرن برای فصل آینده نوبل را جذب کرده است، این وظیفه مدیران بایرن بوده و این سنگربان نیز آینده درخشانی دارد. اما نمی توان درک کرد که چرا نوبل 23 ساله با این انتقال موافقت کرده است، زیرا آینده او در دروازه بایرن دشوار خواهد بود. مانوئل نویر در این هفته مانند روز اول انتقالش به بایرن جاه طلب بوده و در فرم فوق العاده ای قرار دارد. مهاجمان کلن شامل اوت، کوردوبا و مودست نیز می توانند تایید کنند که علی رغم داشتن بهترین موقعیت ها، نتوانستند این دروازه بان را مغلوب کنند.

 

1445717

 

اما دروازه بان بزرگ بایرن مونیخ در پایان بازی از عملکرد هم تیمی هایش چندان راضی نبود و مانند ماه های اخیر به سبک بازی بایرن مونیخ اعتراض کرد. نویر هشدار داد که اگر مانند تعویض لوکاس هرناندز در نیمه دوم، سه بازیکن چپ پا در خط دفاعی وجود داشته باشد، این روند مسئله ساز خواهد بود. این اعتراض فنی همچنین می تواند به عنوان ادعای بواتنگ که مجبور به ایجاد فضا برای هرناندز است، تعبیر شود.

 

همچنین مانوئل نویر به یاد دوران حضور پپ گواردیولا در مونیخ افتاده است. روزهایی که سرمربی اسپانیایی علیرغم برتری های پرگل روی نیمکت می نشست و ناراضی بود. دلیل؟ موقعیت های خوبی که این تیم از دست می داد. علیرغم بازگشت به صدر جدول بوندسلیگا، بایرن مونیخ روزهای دشواری را پیش رو دارد و دیدار مقابل چلسی در لیگ قهرمانان آزمایش بزرگ برای آنها خواهد بود. اگر چه مانوئل نویر این هفته ها در اوج قرار دارد، اما آنها نگران تکرار اتفاقات فصل قبل برابر یک تیم دیگر انگلیسی هستند.

 

 

دیدگاه‌ها