کد خبر : 1669245 | 29 بهمن 1398 ساعت 14:54 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال در خطر از دست دادن ال کلاسیکو

فرلاند مندی مدافع چپ فرانسوی رئال در صورت دریافت کارت زرد برابر لوانته ال کلاسیکو را از دست خواهد داد.

ستاره رئال در خطر از دست دادن ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، وقتی ترکیب یازده نفره رئال برابر سلتا اعلام شد، خیلی ها از فیکس بودن مارسلو متعجب شدند. مدافع چپ برزیلی فصل جاری قافیه را به طور کامل به فرلاند مندی باخته و به خصوص در بازی های بزرگ، این مندی است که گزینه نخست زیدان محسوب می شود.

 

 

1479044

 

 

در بازی با سلتا که سه امتیازش برای رئال اهمیت فراوانی داشت، مارسلو بود که کار را شروع کرد در حالی که تصور می شد، مندی حداقل به دلیل 4 کارته بودن هم که شده در ترکیب ثابت قرار بگیرد تا با دریافت یک کارت دیگر، بازی را لوانته را از دست دهد و بتواند سلامت به ال کلاسیکو برسد. مندی اما در اواخر بازی(دقیقه 84) به زمین آمد و کارت هم نگرفت تا همچنان خطر از دست دادن ال کلاسیکو او را تهدید کند.

بازی با لوانته که پیش از ال کلاسیکو خواهد بود، یک بازی ریسکی محسوب می شود. رئال محکوم به پیروزی است و ممکن است در صورت تساوی هم صدر را از دست بدهد و در چنین دیدارهایی حساب کردن روی مارسلو که در کارهای دفاعی مهره قابل اتکایی نیست، شاید معقول به نظر نرسد. مندی هم در صورت بازی برابر لوانته خطر دریافت کارت و از دست دادن ال کلاسیکو را به شدت حس خواهد کرد. 

اکنون همه چیز به زیدان بستگی دارد و باید دید او مرتکب چنین ریسک بزرگی خواهد شد یا خیر.

 

 

1479046

 

دیدگاه‌ها