کد خبر : 1669279 | 29 بهمن 1398 ساعت 17:27 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

نباید مالک نساجی را با نتایج ضعیف ناامید کنیم

شجاعی: همیشه فوتبال دین‌محمدی را دوست داشتم

نساجی دومین روز تمرینش را برای آغاز رقابت های لیگ برتر امروز پیگیری کرد؛ آن ها باید پنجشنبه هفته آینده در یک دیدار حساس به مصاف ماشین سازی بروند.

شجاعی: همیشه فوتبال دین‌محمدی را دوست داشتم

به گزارش" ورزش سه" نساجی در سه بازی مهم آخرش دو شکست و یک تساوی را تجربه کرد تا کمی شرایط این تیم نسبت به قبل متفاوت شود. این تیم برای رسیدن به یک روند موفقیت‌آمیز چشم به توانایی های بازیکنانش و همچنین هواداران متعصبش دارد. یکی از بازیکنانی که می تواند در بازی های آینده نساجی برای رساندن این تیم به امتیاز نقش ایفا کند علی شجاعی وینگر چپ پای این تیم است. شجاعی این‌روزها علاوه بر تمرینات آماده سازی با نساجی درگیر ماجرای ثبت نام دانشگاهش است تا بتواند فعلا سربازی را به تعویق بیندازد:" بله من سربازی نرفتم و ثبت نامم در دانشگاه کمک می کند به فوتبال باشگاهی ام لطمه نخورد. چند روز است دنبال کارهایم هستم و امیدوارم زودتر برطرف شود."


او درباره شرایط خودش و نساجی در دور جدید تمرینات گفت:" استراحت دو سه روزه خوبی داشتیم و از دیروز تمرینات را شروع کردیم تا برای بازی بعدی که زمان خوبی هم مانده آماده شویم. خودم هم شرایط خوبی دارم فقط کمی سرماخوردگی داشتم که درحال رفع شدن است."

 

1479079


او در ارتباط با وضعیت تیم بعد از چند نتیجه بد گفت:" خب وقتی تیم نتیجه نمی گیرد آدم دائم به این موضوع فکر می کند. به دلایل این موضوع زیاد فکر کردم اما معتقدم هر حرفی در این رابطه این‌روزها زده شود به تیم لطمه می زند. تیم شرایط حساسی دارد و اتفاقی افتاده که نباید رخ می داد. ما در برابر سایپا و شاهین بوشهر اگر در خانه امتیاز گرفته بودیم الان شرایطمان خیلی بهتر بود اما این امتیازهایی که در بازی های رودررو از دست دادیم مشکل ساز شد. ما البته در نیم فصل دوم گل گهر و پیکان را برده ایم و نیم فصل دوم خیلی بد نبودیم اما اگر امتیازگیری ما بهتر بود امروز این انتقادها وجود نداشت."


او اضافه کرد:" من فکر می کنم مشکل اصلی ما خودمان هستیم. کل مجموعه نساجی باید دست به دست هم بدهند تا این نتایج را جبران کنیم. مشکل ما خارج از مجموعه خودمان نیست. این تیم با این همه هوادار و همچنین زحماتی که آقای حدادیان می کشند حیف است. ما نیم فصل اول که مشکلات زیادی داشتیم بهتر نتیجه گرفتیم اما در نیم فصل دوم که آقای حدادیان خیلی برای تیم زحمت کشیده و از هر نظر به تیم رسیده اند و یک تیم مدیریتی خوب مثل آقای اسدی و آقای امیری در باشگاه حضور دارند آن‌طور که باید نتیجه نگرفتیم.  آقای حدادیان در جلسه ای که داشتیم گفتند که می خواهند سال بعد تیم در زمین طبیعی بازی کند و این نشان می دهد ایشان برای تیم چشم اندازی دارند. ما باید در بازی های آینده نتیجه بگیریم تا به برنامه های ایشان کمک کنیم. نباید با نتایج ضعیف، مالکی که از بخش خصوصی هزینه می کند را ناامید کنیم."


وینگر چپ پای تیم نساجی درباره حضور سیروس دین محمدی در کادرفنی این تیم گفت:" من نمی دانستم که ایشان انتخاب شده و امروز که سر تمرین دیدمشان خیلی خوشحال شدم. آقا سیروس یکی از کسانی بود که فوتباش را دوست داشتم و امروز خیلی انفرادی با من کار و صحبت کردند. آقای دین محمدی درباره تیم امید و همچنین بازی های نساجی نقطه نظرهایی داشت که به من گفت. ایشان حتی قبل از حضورش در نساجی بازی های ما را دقیق دنبال می کرده و شناخت خوبی از تیم دارد. از حضور آقای دین محمدی خوشحال هستم بخصوص اینکه من هم مثل ایشان چپ پا هستم و می توانم از تجربیاتش استفاده کنم."

دیدگاه‌ها