کد خبر : 1669316 | 29 بهمن 1398 ساعت 19:52 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی مهندس جدید سرخ‌ها

بوسه علی علیپور بر گونه آسیا

شاگردان یحیی گل محمدی روی همکاری زوج تهاجمی خود به دو گل برابر الشارجه دست یافته‌اند.

بوسه علی علیپور بر گونه آسیا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست در هفته اول با غافلگیری بزرگ شاگردان یحیی محمدی مقابل الدحیل، آنها اینبار تهاجمی و با انگیزه بالایی جدال خود مقابل الشارجه را دنبال کردند که حاصل آن دو گل دیدنی مقابل حریف در امارات بود.


علی علیپور که در فصل گذشته مقابل السد و در شرایطی که سرخ‌ها بازی پایانی خود در مرحله گروهی را برابر این حریف پشت سر می‌گذاشتند موفق به گلزنی شده بودند، اینبار هم در نقش ستاره برای سرخ‌ها ظاهر شد و با دبل دیدنی‌اش از فرم ایده‌ آل خود در این بازی خبر داد.


نکته جالب همکاری او با مهدی ترابی برای ثبت هر دو گل مقابل الشارجه بود. ستاره تکنیکی پرسپولیس بعد از اینکه در اواسط نیمه اول دیدار مقابل الدحیل با تکل خشن حریف متوقف و از زمین به دلیل مصدومیت خارج شد، شرایط حضور در این بازی را به دست آورد و توانست با نمایش خود حریف را ناکام بگذارد.


ترابی با دید فوق العاده‌اش در صحنه منجر به گل اول پرسپولیس، توانست علی علیپور را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا مهاجم سرخپوشان با تک ضربه تمام کننده خود دروازه بان الشارجه را تسلیم کند. در ادامه نیز در حالیکه الشارجه موفق شده بود این گل را پاسخ دهد و بازی را به تساوی بکشاند، بار دیگر حرکت ترابی از میانه میدان و پاس او پشت محوطه جریمه به علیپور، اینبار با حرکت عرضی و عبور از مدافع مستقیم همراه شد و در ادامه ضربه این بازیکن با دفع ناقص گلر الشارجه به تور نشست تا گل دوم پرسپولیس رقم بخورد.


نکته جالب توجه اینکه در هر چهار گل اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نقش مهدی ترابی و علی علیپور تاثیرگذار بوده و این دو بازیکن نقش اول را در آن به جا گذاشته‌اند.

دیدگاه‌ها