کد خبر : 1669374 | 29 بهمن 1398 ساعت 23:40 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپرینی: فوتبال اسپانیا فقط رئال و بارسا نیست

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، از انگیزه‌های تیمش برای بازی فردا مقابل والنسیا می‌گوید.

گاسپرینی: فوتبال اسپانیا فقط رئال و بارسا نیست

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا فردا در دیداری که بسیاری از آن به عنوان کم اهمیت ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یاد می کنند، به مصاف والنسیا خواهد رفت. تیم جان پیرو گاسپرینی در مرحله گروهی بعد از منچستر سیتی به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد. این در حالی است که والنسیا بالاتر از تیم‌های مثل چلسی و آژاکس به عنوان صدرنشین راهی این مرحله شده است.

 

جان پیرو گاسپرینی دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر والنسیا شرکت کرد. او گفت: " این یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می‌شود. ما هرگز در برابر جمعیت بسیار زیادی بازی نکرده ایم و این، یک روز جذاب برای ما به حساب خواهد آمد. سرانجام می توانیم در دیداری حاضر شویم که مدت ها انتظار آن را می کشیدیم. صلاحیت ما بیش از ۱۸۰ دقیقه بازی کردن خواهد بود. فردا دور اول است و ما متمرکز و امیدوار به کسب بهترین نتیجه هستیم. "

 

 

1459271

 

 

گاسپرینی در ادامه گفت: " فوتبال اسپانیا فقط رئال مادرید و بارسلونا نیست و باشگاه های فوق العاده دیگری نیز در آن حضور دارند. اگرچه ما هیچکدام جز تیم های برتر لیگ های خودمان نیستیم اما به این مرحله از رقابت ها سقوط کرده ایم پس بازی سطح بالایی خواهد بود. بازیهای والنسیا را به خوبی آنالیز کرده ایم و امیدوار هستیم که نتیجه خوبی در برابر آنها کسب کنیم.

 

ما طی سال‌های اخیر بازیهای تعیین‌کننده زیادی را انجام داده ایم. از لیگ اروپا گرفته تا مرحله پلی آف چمپیونز لیگ کاملاً به چنین حساسیت‌هایی عادت داریم. برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها هر کاری انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها