کد خبر : 1669389 | 30 بهمن 1398 ساعت 09:35 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

الاتحاد؛ اولین امتیاز"پادشاه"از ACL

قهرمان امارات مقابل پرسپولیس خوش شانس بود

روزنامه مشهور اماراتی با اشاره به کسب اولین امتیاز"پادشاه"از لیگ قهرمانان مدعی شد الشارجه مقابل قهرمان ایران خوش شانس بود.

به گزارش "ورزش سه"، الشارجه بعد از شکست غیرمنتظره برابر التعاون عربستان در اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دیشب در خانه و در حالی که بیش از 7 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند مقابل پرسپولیس ایران به تساوی پرگل 2-2 رسید تا اولین امتیاز تاریخ این باشگاه در لیگ قهرمانان به ثبت برسد.

 

1479235


روزنامه الاتحاد چاپ دبی با انتشار مقاله ای پیرامون حواشی این رویارویی نوشت:«پادشاه به اولین امتیاز خود در ACL رسید و با خوش شانسی برابر پرسپولیس ایران مساوی کرد تا با امیدواری به هفته آتی نگاه کند». این روزنامه با انتشار آمار بازی و اتفاقاتی که در طول 90 دقیقه رخ داد به وضوح از برتری مهمان ایرانی خبر داد و مدعی شد الشارجه باید از این نتیجه که در پایان ثبت شد، خوشحال باشد.


الشارجه مدافع عنوان قهرمانی امارات و صدرنشین این فصل لیگ فوتبال این کشور برای اولین بار طعم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را می چشد از همین رو نتایج و عملکرد این تیم به عنوان بهترین نماینده حال حاضر امارات توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

دیدگاه‌ها