کد خبر : 1669480 | 30 بهمن 1398 ساعت 16:35 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک بازی دوستانه با هدف کسب انرژی

تقویت روحیه گل گهر برای بازی با استقلال

گل گهر برنامه های آماده سازی اش را برای انجام یک بازی حساس و مهم برابر استقلال اینروزها در تهران پیگیری می کند.

به گزارش" ورزش سه" گل گهر به واسطه حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و بازی این تیم در هفته بیستم که روز یکشنبه برگزار می شود ، فرصت بیشتری برای آماده سازی دارد و مجید جلالی برای اینکه تیمش در شرایط مسابقه باقی بماند یک بازی دوستانه برای تیمش در نظر گرفته است.


گل گهر فردا به مصاف تیم عقاب از تیم های لیگ دسته سوم می رود و به نظر می رسد جلالی سعی دارد با برگزاری این مسابقه بازیکنان تیمش را از نظر روحی و روانی قبل از بازی بزرگی که پیش رو دارند بالا ببرد. او برای بازی با استقلال دو مهره اصلی اش را در اختیار ندارد؛ مهرداد عبدی به دلیل مصدومیت و میلاد فراهانی به دلیل محرومیت نمی توانند در این بازی برای تیمشان به میدان بروند.

 

1479380


گل گهر سه بازی سخت در سه هفته پیش رو برابر استقلال ، سپاهان و شهرخودرو دارد اما این بازی ها می توانند نقطه عطفی برای این تیم باشند. کسب نتیجه خوب در این مسابقات می تواند جواز حضور گل گهر در لیگ برتر را یک فصل دیگر تمدید کند، آن ها در اولین قدم باید به مصاف تیم آماده استقلال بروند. استقلال با وجود نتایج نه چندان خوب در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب نتیجه در لیگ برتر است و به نظر می رسد با رسیدن مصدومان مطرحش مثل دیاباته، قائدی و کریمی با ترکیبی تقریبا کامل به سیرجان برود.


با این وجود گل گهر که در بازی برابر تراکتور نشان داد حتی توان شکست دادن و متوقف کردن تیم های بزرگ و بالانشین را دارد در بازی با استقلال هم به دنبال کسب سه امتیاز است. سه امتیازی که می تواند این تیم را با روحیه ای عالی راهی بازی دشوار بعدی برابر سپاهان کند.

دیدگاه‌ها