کد خبر : 1669497 | 30 بهمن 1398 ساعت 17:28 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

با 6 نجات دروازه و سه خروج موفق؛

مرد یخی سپاهان از تلخ‌تر شدن شکست کاست! (عکس)

در روزی که اکثریت بازیکنان سپاهان نمایش دور از انتظاری داشتند، بودند یکی دو بازیکنی که در حد نام خودشان بازی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه السد نمایش تیمی بهتری نسبت به سپاهان در نیمه اول هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشت و حتی می توانست در دقایق پایانی 45 دقیقه اول با ضربه محمد محبی روی یک از ارسال های پرشماری که محمدرضا حسینی از سمت راست خط هجومی سپاهان و چپ خط دفاعی السد فرستاده بود، به گل برسد ولی این اتفاق به هر ترتیب رخ نداد، تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.


البته که برای بسته نگه داشتن دروازه سپاهان در 45 دقیقه اول، بارها پیام به زحمت افتاد و اگر حضور او نبود شاید دروازه سپاهان خیلی زود و در دقیقه 3 با ضربه اکرم عفیف باز می شد، یا در ثانیه هایی پاینی نیمه اول، دو شوت پیاپی از بونجاح و اکرم عفیف  وارد دروازه می شد.


با شروع نیمه دوم اما زیاد ژاوی و کادر فنی اش برای تماشای اولین گی تیمشان منتظر نماندند و روی یک ضدحمله با ضربه عفیف دروازه نیازمند را فرو ریختند؛ کاری که دو مرتبه دیگر هم با ضربات حسن الهیدوس رخ داد تا نتیجه بازی تا دقیقه 78 با سه گل به سود السد شود.


البته در طول نیمه دوم که نظم تیمی سپاهان به هم ریخته بود، چند بار ضربات مهاجمین السد نظیر نام تائه هی ضرباتی به دروازه طلایی پوشان زدند که می توانست برتعداد گل های تیم قطری اضافه کند ولی واکنش های نیازمند مانع شد.

 

1479403

 

1479404

 

1479405

 

1479406


در نهایت در روزی که به استثنای محمدرضا حسینی، سایر بازیکنان سپاهان نمایش پرانتقادی ارائه کردند، شاید اگر نیازمند که تاوارس او را مرد یخی تیم می نامد و فهمیدن احساسات او را در همه حال دشوار توصیف می کند، در دروازه تیم نبود، شکست تلخ برابر السد می توانست سنگین تر هم بشود.


نیازمند مقابل شاگردان ژاوی اگرچه سه بار دروازه اش را باز شده دید، اما 6 نجات دروازه به نامش ثبت شد و سه خروج موفق هم داشت تا مانند سایر هم تیمی هایش، نمره بدی در پایان بازی نگیرد. دروازه بان 24 ساله سپاهان حالا با ادامه روندِ خوبش در دو بازی آسیایی، نشان داد سطحی متفاوت از سایر گلرهای ایرانی دارد و می توان آینده ای درخشان برای او متصور بود.

دیدگاه‌ها