کد خبر : 1669501 | 30 بهمن 1398 ساعت 17:36 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج هفته دوم نمایندگان ایران در ACL به سود شهر خودرو؛

باری که از دوش سرآسیایی برداشته شد

نتایج سایر نمایندگان ایران در هفته دوم ACL بار روانی بزرگی از دوش سرمربی جوان شهرخودرو خراسان برداشت.

باری که از دوش سرآسیایی برداشته شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شهرخودرو در هفته دوم لیگ قهرمانان در عین بازی روان‌تر نسبت به بازی اولش مقابل الهلال متحمل شکستی سنگین مقابل پاختاکور در ازبکستان شد، هجمه روانی زیادی متوجه تیم سرآسیایی شد که بیش از هر چیز از کم‌تجربه بودن این تیم و خصوصا سرمربی مشهدی شهرخودرویی‌ها انتقاد شد.

 

در این حال شکست تیم‌های پرستاره‌ای چون سپاهان و استقلال و همچنین تساوی دور از انتظار پرسپولیس اگر چه برای هواداران فوتبال ایران تلخ بود اما بار روانی زیادی را از دوش شهرخودرو که برای اولین بار آسیا را به عنوان نماینده شرق کشور تجربه می‌کند، برداشت؛ خصوصا که تا اینجای کار، سرمربی اسبق شهرخودرو با پرسپولیس به عنوان یکی از مقتدرترین تیم‎های سال‌های اخیر فوتبال ایران بیشتر از یک امتیاز از دو بازی خود نگرفته است.

 

شهرخودرو در بازی با پاختاکور یک نیمه را با به گردش درآوردن توپ در زمین حریف به خوبی کنترل کرد اما بعد از یک اشتباه، تمرکزش را از دست داد تا در روزی که می‌توانست با مدارا حداقل با یک امتیاز به مشهد برگردد، سه بار دروازه خود را گشوده ببیند.

 

در هر حال به نظر می‌رسد بازی سوم مشهدی‌ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود و فرصتی برای کامبک شاگردان مجتبی سرآسیایی که بتوانند از آبروی نماینده شرق فوتبال ایران در آسیا دفاع کنند.

 

دیدگاه‌ها