کد خبر : 1669573 | 30 بهمن 1398 ساعت 23:01 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

جو گومز:

لیورپول شکست های بدتر از این را هم جبران کرده است

جو گومز، ستاره انگلیسی لیورپول، معتقد است که این تیم توانایی جبران شکست برابر اتلتیکو مادرید در بازی برگشت را خواهد داشت.

لیورپول شکست های بدتر از این را هم جبران کرده است

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دیشب و در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و در نهایت با یک گل از حریف خود شکست خورد تا بعد از دیدار با ناپولی دومین شکست قرمزهای آنفیلد در این فصل از بازی‌های چمپیونزلیگ به ثبت برسد.

 

ستاره خط دفاعی لیورپول معتقد است که این تیم می‌تواند در بازی برگشت، شکست در مقابل اتلتیکو مادرید را جبران کند. جو گومز در این باره گفت: " فعلا در نیمه‌های راه هستیم. لیورپول قبل از این شکست‌های بدتری را نیز جبران کرده بود. مخصوصاً در بازی‌های که رقابت برگشت ورزشگاه آنفیلد بوده است."

 

 

1479478

 

 

گومز در ادامه گفت: " ما شکست خوردیم اما در اکثر لحظات بازی تسلط کاملی روی حریف داشتیم. اتلتیکو مادرید نیز از روش همیشگی خود بهره برد و در این راه هم تماشاگرانشان نیز به آنها کمک زیادی کردند. اتفاقی که در بازی برگشت به شکل برعکس رخ خواهد داد. ما در بازی برگشت تنها به یک گل نیاز داریم تا شرایط را مساوی کنیم. فصل گذشته در برابر بارسا در شرایط بسیار سخت‌تری شکست را جبران کردیم."

دیدگاه‌ها