کد خبر : 1669690 | 01 اسفند 1398 ساعت 23:29 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوب بروژ ۱ - ۱یونایتد؛ کار صعود به اولدترافورد کشید

دقایقی پیش دیدار بین دو تیم کلوب بروژ و منچستر یونایتد با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

کلوب بروژ ۱ - ۱یونایتد؛ کار صعود به اولدترافورد کشید

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش بازی بین دو تیم کلوب بروژ و منچستر یونایتد به پایان رسید؛ دیداری که در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا کار به بازی برگشت کشیده شود.

بازی با برتری نسبی منچستریونایتد بر بازی آغاز شد اما در دقیقه ۱۵ بازیکنان کلوب بروژ با یک ارسال پاس بلند در عمق دفاع منچستر‌یونایتد مهاجم خود یعنی دنیس را صاحب توپ کردند و او نیز ازخروج بد سرخیو رومرو استفاده کرد و از فاصله ای دور توپ را از بالای سر این دروازه‌بان آرژانتینی عبور داد تا گل اول تیم بلژیکی را به ثمر رسانده باشد.

 

 

1479677

 

 

در ادامه شیاطین سرخ بازی را در دست گرفتند و نهایتاً آنتونی مارسیال در دقیقه ۳۶ با استفاده از اشتباه مدافع کلوب بروژ و روی یک فرار تند و تیز با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه بغل پای تمام کننده گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند.

در اواخر نیمه اول منچستریونایتد باز هم توسط آنتونی مارسیال صاحب یک موقعیت فوق‌العاده شد و این بازیکن با یک شوت خوب دروازه کلوب بروژ را مورد هدف قرار داد اما توپ او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی در پایان نیمه اول با همان نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کند.

 

 

1479676

 

 

نیمه دوم با کار خوب بازیکنان کلوب بروژ آغاز شد و دنیس با یک حرکت عالی دروازه منچستریونایتد را هدف قرار داد که البته این بار سرخیورومرو به خوبی واکنش نشان داد.

 

 

1479682

 

 

در ادامه بازی اما با وجود این که منچستر یونایتد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما نتوانست حملات خطرناکی روی دروازه کلوب بروژ ترتیب دهد.

 

 

موضوعی که باعث شد بازی با همان نتیجه ۱-۱ پایان پذیرد تا به نوعی دیدار برگشت مشخص کند چه تیمی به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

 

 

1479683

 

دیدگاه‌ها