کد خبر : 1669746 | 02 اسفند 1398 ساعت 15:47 | 67.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ اطرافیان نیمار به مصاحبه روز گذشته مسی

به نظر می‌رسد که شرایط نیمار در پی‌اس‌جی نسبت به تابستان گذشته تفاوت زیادی کرده است.

پاسخ اطرافیان نیمار به مصاحبه روز گذشته مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی روز گذشته در مصاحبه با موندو دپورتیوو بار دیگر از علاقه‌اش برای بازگشت نیمار به بارسلونا سخن گفت. مسی پیش از این نیز گفته بود که بازگشت نیمار از لحاظ ورزشی کاملاً به سود بارسا خواهد بود؛ هرچند که تأیید می‌کند شیوه جدایی او و انتقالش به پی‌اس‌جی درست نبود.

 

 

1475962

 

 

بارسلونا تابستان گذشته تلاش زیادی برای جذب نیمار داشت، ولی در نهایت به دلیل نداشتن بودجه کافی نتوانست به خواسته خود برسد. برخی اخبار حکایت از این دارند که بارسا تابستان پیش رو تلاشی جدید را شروع خواهد کرد و این‌که با استفاده از قوانین فیفا می‌تواند با پرداخت ۱۷۰ میلیون یورو نیمار را جذب کند.

البته در فرانسه نسبت به این قضیه تردیدهایی وجود دارد. "لو پاریزین" امروز به نقل از اطرافیان نیمار گزارش کرد که ستاره برزیلی برعکس تابستان، حالا تمایل دارد تا قراردادش را با پی‌اس‌جی تمدید کند و در پاریس احساس راحتی بیشتری می‌کند.

نزدیکان نیمار معتقدند که حرف‌های مسی در مورد وضعیت حال نیمار نیست و به تابستان مربوط می‌شود و این‌که ستاره برزیلی در انتهای فصل، تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت. اگر نیمار با پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان به موفقیت دست یابد، به احتمال فراوان در پی‌اس‌جی خواهد ماند و در غیر این صورت هم نمی‌توان با قاطعیت گفت که او بار دیگر ساز جدایی خواهد زد.

 

دیدگاه‌ها