کد خبر : 1669762 | 02 اسفند 1398 ساعت 18:16 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

مرد سال آسیا یکی از تعویض‌های قلعه‌نویی را سوزاند !

اکرم عفیف یکی از سه ستاره درخشان شاگردان ژاوی هرناندز در دیدار برابر سپاهان بود.

مرد سال آسیا یکی از تعویض‌های قلعه‌نویی را سوزاند !

به گزارش "ورزش سه"، السد در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میزبان سپاهان بود و موفق شد در پایان با دو گل از الهیدوس و تک گل اکرم عفیف که در دقیقه 51 به ثمر رسید، با 3 گل شاگردان امیرقلعه نویی را شکست دهد.


اما نقش بازیکنان دو تیم در بخش راست خط هجومی و دفاعی سپاهان و دو وینگر چپ و دفاع چپ السد در کسب این نتیجه بسیار اثرگذار بود؛ جایی که برای سپاهان یاسر عیسی و اکرم عفیف بازی می کردند و برای سپاهان نیز مرتضی منصوری، رضا میرزایی و محمدرضا حسینی بازی کردند.


برنامه اصلی سپاهان در دیدار برابر السد با توجه به محرومیت‌ عبدالکریم حسن مرد سال آسیا در سال 2018، استفاده از فضاهای سمت چپ خط دفاعی السد بود و در این مسیر نیز بازیکنان سپاهان به خصوص در نیمه اول بسیار خوب عمل کردند و تقریبا می توان گفت که تمام توپ ها در 45 دقیقه اول بازی به محمدرضا حسینی ختم می شد؛ بازیکنی که بارها به صورت زمین و هوایی روی دروازه سعد الشیب توپ ریخت و محبی در دقیقه 40 می توانست حتی گل اول بازی را برای سپاهان ثبت کند.

 


در نیمه دوم اما شرایط برای شاگردان امیرقلعه نویی خوب پیش نرفت. البته که حملات السد از دقیقه 2 نیمه اول از سمت راست خط دفاعی سپاهان شروع شده بود ولی نیازمند عفیف را در موقعیتی تک به تک ناکام گذاشت. در نیمه دوم اما خیلی زود عفیف از فضای ایجاد شده میان دفاع میانی سپاهان و مرتضی منصوری استفاده کرد و اینبار دیگر موقعیت ایجاد شده را که روی پاس بونجاح ایجاد شده بود را از دست نداد.

 

1479792

 


در ادامه امیرقلعه نویی که از عملکرد مرتضی منصوری رضایت نداشت، رضا میرزایی را وارد زمین کرد تا این بازیکن با استفاده از نیروی جوانی و استارت های سریعی که می زند، به محمدرضا حسینی در طراحی حملات برای ایجاد تساوی در بازی کمک کند ولی او دقیقه 70 وارد زمین شد و در دقیقه 72 بود که روی پاس بونجاح از سمت راست خط هجومی السد، حسن الهیدوس یک گام زودتر از میرزایی به توپ رسید و گل دوم بازی را ثبت کرد.

 

1479791

 


روز سخت تعویض جدید سپاهان همچنان ادامه دار بود و رضا میرزایی روی صحنه گل سوم السد نیز که با فرار بسیار خوب اکرم عفیف انجام شد، نتوانست کار ویژه ای انجام دهد و روز خوبی را در ورزشگاه جاسم بن حمد تجربه نکرد تا او هم مانند مرتضی منصوری نه در بخش دفاعی نمایش خوبی داشته باشند و نه در بخش هجومی به کمک محمدرضا حسینی بیاید که بهترین بازیکن سپاهان طبق آمار ثبت شده به شمار می رود.

 

1479802

دیدگاه‌ها