کد خبر : 1669822 | 03 اسفند 1398 ساعت 10:19 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: بازی را جدی نگرفته بودیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ روحیه مبارزه طلبی تیمش را ستایش کرد.

هانسی فلیک: بازی را جدی نگرفته بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دیداری که به نظر می رسید مشکل چندانی برای کسب سه امتیاز ندارد، متحمل دشواری های فراوانی برابر پادربورن شده و در نهایت با گل رابرت لواندوفسکی موفق شد 2-3 این تیم را مغلوب کند. هانسی فلیک ضمن تمجید از عملکرد حریف، مدعی شد خود آنها بودند که شرایط موقعیت سازی را برای پادربورن فراهم کردند.

 

1462655

 

هانسی فلیک گفت: "در دیدار مقابل پادربورن دیدیم که دفاع سه نفره جواب نداده و باعث ایجاد مشکل می شد. کینگزلی کومان و سرژ گناربری هرگاه به کناره ها می رفتند، سرعت و تحرک تیمی افزایش یافته و ما در بخش هجومی قادر به خلق خطرات بیشتری بودیم که این به سود ما شد.

 

من از کسب این پیروزی رضایت دارم. پادربورن تا سوت پایان بازی برای ما چالش ایجاد کرد. بازیکنان بایرن مونیخ بعد از به تساوی رسیدن بازی همه کار برای کسب پیروزی کردند. من باید تیمم را مورد ستایش قرار دهم، ما به سختی تلاش و مبارزه کردیم. جنگیدن برای بازگشت و قرار گرفتن در مسیر پیروزی نیز بخشی از فوتبال است.

 

پادربورن امروز نشان داد که آنها تیمی هستند که می خواهند فوتبال بازی کنند. ما نیز شانس هایی داشتیم اما آنطور که تصور می کردیم به طور جدی بازی نکردیم. ما اشتباهاتی مرتکب شدیم که باعث شد پادربورن از آنها برای گلزنی و ایجاد خطر روی دروازه ما استفاده کند."

دیدگاه‌ها