کد خبر : 1669870 | 03 اسفند 1398 ساعت 14:21 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

از ارسلان مطهری شناخت خوبی داریم

مربی ذوب آهن: به سه امتیاز بازی استقلال نیاز داریم

ذوب آهن فردا در یک بازی حساس و مهم در تهران میهمان استقلال است و شرایط این تیم در جدول به گونه ای است که باید به دنبال کسب سه امتیاز این بازی باشد.

مربی ذوب آهن: به سه امتیاز بازی استقلال نیاز داریم

به گزارش"ورزش سه" میودراگ رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن در نیم فصل دوم امروز در کنفرانس خبری بازی با استقلال حضور پیدا نکرد که گفته می شد کسالت او و همچنین زمان تمرین ذوب آهن مانع از این اتفاق شده است. در همین ارتباط حسن استکی مربی ذوب و دستیار رادولوویچ در کنفرانس پیش از بازی شرکت کرد و درباره بازی گفت:" بازی با استقلال از لحاظ فنی شرایط خاصی دارد. تمام بازیکنان در بازی با پرسپولیس و استقلال انگیزه زیادی دارند. از اول این گونه بوده هر چند سه امتیازش فرقی با دیدارهای دیگر ندارد. تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد. از وقتی آقای رادولوویچ آمده شرایط ما روز به روز بهتر شده است."


او افزود:" بازی‌های قبلی نشان داده که تیم ما رو به رشد بوده است. از لحاظ محروم و آسیب دیدگی هم مهران درخشان مهر و هادی محمدی مصدوم هستند. همه سرحال و آماده هستند. به قول آقای رادولوویچ ما فقط برای سه امتیاز آمدیم چون به آن احتیاج داریم."


مربی ذوب آهن در ارتباط با بحران ویروس کرونا هم گفت:" خدا نکند این اتفاق بیفتد چون مریضی اتفاق خوبی نیست. در دنیا ثابت شده است تماشاگران میزبان بیش‌تر از ۱۰ تا ۱۵ درصد روی شرایط بازی تاثیر ندارند. بعضی مواقع هم تیم‌ها شرایطی دارند که بودن تماشاگر برای خودشان هم استرس زاست. هر چند که برای تیم ما امکان حضور تماشاگر انگیزه ما را بالاتر می‌برد."


مربی ذوب آهن درباره ارسلان مطهری، بازیکن پیشین این تیم و فعلی استقلال هم، گفت: "مطهری بازیکن بسیار خوبی است و دو سال در تیم ذوب آهن بوده است و نزدیک به دو سال دفاع و بازیکنان ما با او کار کردند و شرایطش را می‌دانند. آن‌ها می دانند مطهری در چه شرایطی نزدیک دروازه می‌ایستد. این برای ما خیلی خوب است و بازیکنان او را کاملا می شناسند و ما هم تاکتیک خاصی برای او داریم."


استکی در پاسخ به شرایط مربی مونته نگرویی در ذوب آهن هم گفت: "او دفعه اول است که به ایران می‌آید و با بازیکنان ایرانی آشنایی ندارد. در نیم فصل هم ذوب آهن در نهایت ۳ بازیکن می‌توانست جذب کند و هر چه او آشنایی بیش‌تری پیدا کرد فهمید که ما شرایط خوبی داریم. او بازیکنان را شناخته و بلد شده است که از آن‌ها چطور استفاده کند. ان‌شاءالله بهتر هم می‌شویم."

دیدگاه‌ها