کد خبر : 1669874 | 03 اسفند 1398 ساعت 14:47 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

کمال و ماموریت بزرگ؛ طلسم می‌شکند؟

کمال کامیابی نیا امیدوار است نخستین گل فصل خود را در یک بازی مهم به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه گلزنی جزو وظایف یک هافبک دفاعی نیست و کمتر کسی چنین انتظاری از آن ها دارد، اما احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا در این سال ها گل های مهمی را به ثمر رسانده‌اند. کامیابی نیا که هافبک دفاعی اصلی سرخ ها به شمار می‌رود، اکنون در 30 سالگی پنجمین سال حضور در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد و یکی از بازیکنان باسابقه این تیم به حساب می‌آید اما باوجود گذشت پنج فصل از نخستین گل او، هواداران این تیم شوت تاریخی کمال در بازی با سپاهان را فراموش نمی‌کنند.

 

در روزی که سرخپوشان دو بار از تیم سپاهان عقب افتادند، در نیمه دوم کمال کامیابی نیا توپ سوم را از درون محوطه جریمه با شوتی سرضرب، محکم و روپا همراه کرد و توپ به تور دروازه رحمان احمدی چسبید تا کامیابی نیا خوشحالی ویژه خود را در ورزشگاه آزادی برای اولین بار انجام دهد. پس از آن کمال 15 بار دیگر گلزنی کرد اما در فصل جاری هنوز این طلسم را نشکسته است.

 

1479948

 

هافبک دفاعی شماره 11 قرمزها نیم فصل اول را به علت مصدومیت از دست داد اما پس از حضور یحیی گل محمدی به بازیکن فیکس تیم پرسپولیس تبدیل شد و رفته رفته جایگاه خود را تثبیت بخشید و عملکردش را به فرم قبلی نزدیک کرد. اوج عملکرد کامیابی نیا در بازی با الشارجه بود که با ثبت نرخ 94 درصد پاس صحیح، به تیم هفته آسیا هم راه یافت.

 

اگرچه انتظار هواداران پرسپولیس از کامیابی نیا بیش از این است، اما او نشان داده که در مسیر بازگشت به دوران اوج قرار دارد. یحیی گل محمدی امیدوار است در شرایطی که مدافعان پرسپولیس از شرایط خوب خود فاصله دارند، کامیابی نیا به آن ها کمک کند و به خصوص در دوئل های یک در مقابل یک و دفع توپ، تاثیرگذار باشد. این در حالی است که البته پرسپولیسی ها و حتی خود کمال، نیم نگاهی به زمین سپاهان و شوت های این بازیکن به سمت دروازه نیازمند و شکستن طلسم گلزنی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها