کد خبر : 1669901 | 03 اسفند 1398 ساعت 15:55 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: مقابل بارسلونا شانس صعود داریم

جنارو گتوزو سرمربی ناپولی معتقد است که تیمش در بازی برابر بارسا شانس صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را خواهد داشت.

گتوزو: مقابل بارسلونا شانس صعود داریم

به گزارش"ورزش سه"، بارسلونا و ناپولی سه شنبه پیش رو در سن پائولو به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که طبیعتا شانس بارسا بیشتر خواهد بود ولی گتوزو سرمربی ناپولی معتقد است که تیمش شانس های خود را برای صعود خواهد داشت.

ناپولی شب گذشته در زمین برشا به زحمت 1-2 به پیروزی دست یافت در حالی که نیمه اول را با با یک گل بازنده به رختکن رفته بود. اینسینیه و فابیان روئیس گل های ناپولی را به ثمر رساندند.

 

 

1473113

 

 

گتوزو در پایان بازی گفت:« وقتی می گویند ناپولی در زمین تیم های رده پایین جدول شانس پیروزی بیشتری دارد، ناراحت می شوم. همه دیدند که برابر برشا کار ساده ای نداشتیم. یک گل هدیه دادیم و سپس شانس های گل زیادی را از دست دادیم و در تمام کنندگی خیلی خوب نبودیم. در مجموع خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم. فعلا 36 امتیاز داریم و ابتدا باید به امتیاز 40 برسیم تا بقای مان قطعی شود و سپس به سهیمه اروپا فکر خواهیم کرد. برای این مهم باید 27 یا 28 امتیاز دیگر کسب کنیم.»

 

جدال با بارسا:« بارسا یک تیم بزرگ است و قطعا کار را برای ما بسیار دشوار خواهد کرد ولی ما برابر این تیم شانس صعود خواهیم داشت و می توانیم به مرحله بعد برویم اما گفتم که کار سختی در پیش داریم.»

 

دیدگاه‌ها