کد خبر : 1670100 | 04 اسفند 1398 ساعت 14:15 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

پای لیورپول به قضیه محرومیت سیتی باز شد

باشگاه منچسترسیتی اخیرا از سوی یوفا به دلیل نقض فیرپلی مالی دچار محرومیت سنگینی شد و اکنون قصد دارد برای دفاع از خود، پرونده قدیمی جاسوسی باشگاه لیورپول را رو کند.

پای لیورپول به قضیه محرومیت سیتی باز شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از میرر، اتحادیه فوتبال اروپا جمعه هفته پیش به طور رسمی اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا و به اتهام سندسازی و اعلام غیرواقعی رقم درآمدهایش برای توجیه خریدهای نجومی بین سال‌های 2012 تا 2016 به مدت دو سال از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا محروم است.

 

 

1478477

 

 

 پپ گواردیولا، سرمربی سیتی بلافاصله مدعی شد این باشگاه درخواست تجدیدنظر داده و ایمان دارد این رای ملغی خواهد شد. سیتیزن ها قصد دارند از یوفا به CAS شکایت کنند و حالا برای برآورده کردن این هدف دست به استخدام وکیلی مشهور زده اند.

دیوید پنیک که دو بار باعث بلوکه شدن برگزیت شد، با دستمزدی روزانه 20 هزار یورویی قصد دارد تا محرومیت سیتی را کاهش داده یا لغو کند.

 

یکی از مواردی که پنیک قصد دارد در دادگاه حکمیت ورزشی مطرح کند، به پرونده شکایت این باشگاه از لیورپول در سال 2013 بر می گردد یعنی زمانی که لیورپول به جاسوسی از سیتی در جذب ستاره های آینده دار متهم شد.

تعدادی از استعدادیاب های باشگاه لیورپول که پیش از این برای سیتی کار می کردند، به شبکه استعدادیابی سیتی نفوذ کردند و با لو رفتن این قضیه، دو باشگاه چند سال درگیری قضایی داشتند تا اینکه سال گذشته لیورپول با پرداخت یک میلیون یورو غرامت، این پرونده را بست. اتحادیه فوتبال انگلیس اما هشدار داد که اگر شواهدی جدید پیدا شوند، پرونده مجددا گشوده خواهد شد.

سیتی قصد دارد همین پرونده جاسوسی باشگاه لیورپول را به منظور دفاع از خود به دادگاه CAS ببرد تا به این ترتیب پای تیم یورگن کلوپ هم به قضیه محرومیت سیتی باز شود.

 

 

1480290

 

دیدگاه‌ها