کد خبر : 1670123 | 04 اسفند 1398 ساعت 17:10 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

طوفان دقیقه نودی در ورزشگاه امام رضا

شهرخودرو 2 نفت مسجدسلیمان 1؛کامبک در مشهد!

شاگردان سرآسیایی در حالی که اولین گل این دیدار را در دقایق ابتدایی دریافت کردند در نهایت توانستند با فرصت طلبی دو بار دروازه تیم مهمان را باز کنند و در نهایت با برتری بازی را به پایان رساندند.

شهرخودرو 2 نفت مسجدسلیمان 1؛کامبک در مشهد!

به گزارش "ورزش سه"، یک ضدحمله سریع از سوی تیم مهمان باعث به وجود آمدن یک کرنر و در نهایت یک گل مهم شد تا شاگردان تارتار بتوانند زودهنگام ترین گل خود در بازی های لیگ فعلی را به ثمر برسانند.     


با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:

شهرخودرویی ها که پس از بازی های لیگ قهرمانان آسیا در بازی امروز در خانه به میدان رفتند در نهایت برابر تیم خوبی مانند نفت مسجدسلیمان به برتری رسیدند. آنها که خیلی زود در این دیدار دروازه خود را باز شده دیدند اما با استفاده از هوش و تکنیک مرادمند و قاسمی نژاد دو بار دروازه حریف خود را باز کردند و توانستند با نتیجه دو بر یک به برد شیرینی دست پیدا کنند.

 

هفته بیستم لیگ نوزدهم، ‌شنبه  04/12/98، ساعت 15:30، ورزشگاه امام رضا


داور:  کوپال ناظمی                 کمک ها:  مهدی الوندی، محمدجواد مداح

 

شهرخودرو:

سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی(81 حسین مهربان)، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری(60 سعید صادقی)، سیف الهی (49 میروسلا اسلاوو)، میلاد سرلک، حسن جعفری، امین قاسمی‌نژاد و حسین مرادمند

 

1480354


سرمربی: مجتبی سرآسیایی

 

نفت مسجدسلیمان:

 

احمد گوهری، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، پیام ملکیان، میثم نقی زاده، صادق صادقی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی(72 رستمی)، احمد الجبوری و عماد میرجوان

 

1480353


سرمربی: مهدی تارتار

 

شرح گل:


شهرخودرو  0 نفت مسجدسلیمان 1 (دقیقه 5، حامد نورمحمدی) :

 

مسجدسلیمانی ها در همان دقایق اولیه توانست به یک ضربه کرنر دست پیدا کنند و ارسال بازیکن این تیم پس از دفع ناقص رحمتی با فرصت طلبی مدافع پیش تاخته مسجدسلیمانی ها یعنی نورمحمدی اولین گل بازی را وارد دروازه تیم میزبان کرد.


شهرخودرو 1 نفت مسجدسلیمان 1 (دقیقه 62، امین قاسمی نژاد):

 

 این بازیکن فنی و تکنیکی پس از صاحب توپ شدن چند متری در عرض حرکت کرد و پس از،  دریبل یکی دو بازیکن با شوتی دیدنی توپ را به کنج دروازه سپاهان فرستاد. او روی پاس زیبای سعید صادقی توانست این گل را برای مشهدی ها به ثمر برساند. 

 

شهرخودرو 2 نفت مسجد سلیمان 1 (3+90، محمدحسین مرادمند):


در حالی که چیزی نمانده تا بازی به پایان برسد حرکتی دیدنی از روی یک حمله سریع باعث شد تا توپ به مرادمند برسد و مدافع پیش تاخته مشهدی ها نیز با ضربه ای دیدنی از پشت محوطه جریمه توانست برای دومین بار دروازه تیم نفت را باز کند و در نتیجه یک پیروزی شیرین را برای شهرخورد به همراه بیاورد.

دیدگاه‌ها