کد خبر : 1670140 | 04 اسفند 1398 ساعت 16:30 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

سرخپوشان پاکدشت 2-1 فجر سپاسی

لیگ یک/ بازگشت رویایی عنایتی در لیگ یک

سرخپوشان با ثبت دو گل در 10 دقیقه پایانی برد خوبی را برابر فجر سپاسی به دست آورد.

لیگ یک/ بازگشت رویایی عنایتی در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"،  از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ یک تیم سرخپوشان پاکدشت در خانه برابر فجر سپاسی قرار گرفت و توانست با نتیجه 2-1 شاگردان مهابادی را شکست داده و برد خوبی را به دست آورد. 

 

سرخپوشان پاکدشت که بازی هفته گذشته خود برابر سپیدرود رشت را به علت بارش سنگین برف در رشت انجام نداده بودند به دنبال ادامه روند خوب خود در نیم فصل دوم بودند. فجر سپاسی نیز هفته گذشته با نتیجه تساوی 1-1 برابر رایکا متوقف شده بود. با این حال در نیمه اول هر دو تیم با احتیاط ظاهر شدند و نتوانستند گلی را به ثمر برسانند و 45 دقیقه نخست با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت. 

 

اما با شروع نیمه دوم و در دقیقه 59 یک ضربه پنالتی برای فجر به دست آمد که میلاد غریبی آن را تبدیل به گل کرد. با ثبت این گل سرخپوشان جانب احتیاط را کنار گذاشت و جلو کشید. در دقیقه 80 امیرحسین فشنگچی کاپیتان این تیم از سمت چپ زمین سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که توپ با اشتباه گلر فجر به طور مستقیم به دروازه رفت. 

 

 

اما این پایان کار نبود؛ در دقیقه 93 حمید کاظمی از سانتر خوب بازیکنان سرخپوشان نهایت استفاده را برد و با ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند تا برد شیرینی برای سرخپوشان و رضا عنایتی به دست آید. 

 

سرخپوشان با کسب برد در این دیدار 32 امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت و فجر سپاسی نیز با 36 امتیاز به رده هشتم جدول سقوط کرد.

دیدگاه‌ها