کد خبر : 1670157 | 04 اسفند 1398 ساعت 17:13 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس مگر در فینال چهار ساعت منتظر نمانده بود؛

تابش: می‌خواستیم بیاییم، هواداران اجازه نمی‌دادند

مدیرعامل سپاهان می گوید پس از تلاش هایی که برای تعویق بازی انجام داده اند ولی به نتیجه نرسیدند، به ناچار و به خاطر منافع ملی حاضر به برگزاری مسابقه شده اند.

تابش: می‌خواستیم بیاییم، هواداران اجازه نمی‌دادند

به گزارش "ورزش سه"، مسعود تابش مدیرعامل سپاهان روی خط فوتبال برتر آمد و در رابطه با تاخیر ایجاد شده در بازی پرسپولیس و دلایل آن، توضیحاتی ارائه داد. تابش تایید کرد بازیکنانش آماده هستند و به زودی وارد زمین می شوند.

 

به خاطر منافع ملی حاضر به بازی شدیم


با توجه به اینکه مشکلاتی در هنگام خروج داشتیم، با تاخیر به استادیوم رسیدیم.  ما با توجه به حساسیت بازی، اصرار به تعویق بازی داشتیم و تمام تلاشمان را کردیم و سه چهار ساعت هم در استانداری بودیم. با مقامات کشوری صحبت کردیم، که بازی به تعویق بیفتد. بحث این بود که منافع ملی ما به خط می افتد.

 

تلاش های استانداری برای تعویق بازی نتیجه نداد


 شما خودتان داستان های ما با AFC را می دانید. حتی عنوان کردند بازی های ملی هم ممکن است در ایران برگزار نشود. این یک بحث ملی است و بحث سلامت جامعه است. ما بعد از سه چهار ساعت که در استانداری بودیم و   آنها با مقامات مختلف کشوری در تماس بودند ولی تلاش های آنها برای تعویق بازی نتیجه نداد، و در نهایت ما راضی به بازی شدیم. وقتی بحث منافع ملی به میان می آید، شرایط برای ما متفاوت است. به ناچار قبول کردیم که بازی کنیم، علیرغم اینکه 10 روز آینده تمام بازی ها لغو شده است.


چرا زودتر به استادیوم نیامدید؟


مردم شدیدا عصبانی بودند و اطراف هتل نزدیک به هزار نفر از حرکت اتوبوس جلوگیری می کردند. اجازه حرکت به ما داده نمی شد. ما با کمک نیروی انتظامی توانستیم اتوبوس را تکان بدهیم.

 

آیا الان پرسپولیس به زمین می آید؟


در بازی فینال جام حذفی، سه چهار ساعت بازی را متوقف کردند. آن مسابقه فینال مسابقات بود و اتفاقا یک سمتش همین تیم محترم پرسپولیس بود. حالا ما بدون اراده، دیرتر به ورزشگاه رسیدیم. آیا نمی شود نگه داشت. صحبتم این است که فینال مسابقات را 4 ساعت نگه داشتید، ولی حالا نمی توانید صبر کنید. من نمی توانستم به مردم بگویم که بحث منافع ملی است. ما حتی آمادگی بازی کردن در شرایط سخت تر از این ها را داریم. بازیکنانمان آماده هستند و همین الان به زمین می روند (ساعت 17).

دیدگاه‌ها