کد خبر : 1671479 | 10 اسفند 1398 ساعت 15:35 | 144.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس‌لرزه اتفاقات بازی لغو شده پرسپولیس در اصفهان؛

تابش برکنار شد؛ نیکفر سرپرست جدید سپاهان

با اعلام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مسعود تابش از مدیرعاملی باشگاه برکنار شد و منوچهر نیکفر به عنوان سرپرست تا تعیین مدیرعامل، منصوب شد.

تابش برکنار شد؛ نیکفر سرپرست جدید سپاهان 

به گزارش "ورزش سه"، در پی اتفاقات دیدار برابر پرسپولیس و حکم این مسابقه که با نتیجه 3 بر 0 به ضرر باشگاه اصفهانی اعلام شد و 150 میلیون تومان جریمه نقدی روی دست سپاهان گذاشت، فشارهای زیادی به مدیران این باشگاه وارد شد و امروز برای بررسی شرایط ایجاد شده، هیئت مدیره جلسه ای اضطراری تشکیل داد.


تابش که مسئولیت مستقیم در عدم حضور تیم فوتبال سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس را برعهده داشت، امروز پیش از ورود به جلسه هئیت مدیره؛ نامه استعفای خود را آماده کرده بود و به اعضای هیئت مدیره تقدیم کرد تا این موضوع بحث اصلی جلسه مدیران باشگاه سپاهان باشد. 


در پایان این جلسه با استعفای مسعود تابش موافقت شد ولی کاپیتان سابق سپاهان که تجربیات بسیار زیادی در حوزه های مختلف مدیریتی دارا است، همچنان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره در باشگاه فعالیت خواهد کرد.

 

1482239


در این جلسه تصمیمی در رابطه با مدیرعامل بعدی سپاهان گرفته نشد، ولی ساعتی پس از پایان این جلسه بود که منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه تا انتخاب مدیرعامل بعدی انتخاب و معرفی شد.


سپاهان که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ نوزدهم بود، پس از حکم کمیته انضباطی و همینطور تساوی برابر همشهری، حالا اختلافی 10 امتیازی با صدر جدول دارد و کار امیرقلعه نویی و شاگردانش حالا سخت تر از هر زمان دیگری طی فصل شده است.

دیدگاه‌ها