کد خبر : 1670213 | 04 اسفند 1398 ساعت 19:49 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون بعدی قانون را اجرا کند

احمدزاده: نگذارید ملوان هم نابود شود

سرمربی ملوان بعد از تساوی خانگی مقابل تیم قدرتمند نود ارومیه، با حضور در نشست خبری به توضیح درباره این بازی پرداخت.

احمدزاده: نگذارید ملوان هم نابود شود

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در ادامه عملکرد مثبت خود طی هفته‌های اخیر، اینبار در خانه مقابل نود ارومیه به تساوی بدون گل دست یافت. محمد احمدزاده، سرمربی ملوان با حضور در نشست خبری درباره این بازی گفت: نود ارومیه باانگیزه صعود وارد میدان شد و نبردی درگیرانه بین دو تیم برگزار شد؛ نودی‌ها به بازی فیزیکی علاقه داشتند و به دلیل زمین چمن ناهموار تختی انزلی نتوانستیم بازی موردعلاقه خود را ارائه دهیم. تیم حریف نیم‌نگاهی به سه امتیاز مسابقه داشت ولی به هدف خود که کسب حداقل امتیاز بود رسید؛ ملوان چند موقعیت خوب مقابل نود خلق کرد ولی نتوانست به‌خوبی استفاده کند.

 

سرمربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به غیبت هواداران این تیم در دیدار خانگی گفت: هواداران قدرت اصلی تیم فوتبال ملوان هستند ولی فدراسیون به دلیل شیوع ویروس کرونا این دیدار را بدون هوادار اعلام کرده و این مطلوب تیم میهمان مسابقه بود. از فدراسیون آتی می‌خواهیم که قانون را برای همه تیم‌ها به‌طور یکسان عمل کند، نا عدالتی در فوتبال ایران سال‌هاست که وجود دارد و بین تیم‌ها تبعیض قائل می‌شوند. تیم‌های ریشه‌داری نظیر ابومسلم، پاس و برق شیراز نابود شدند و شاید می‌خواهند ملوان را نیز به این سرنوشت دچار کنند؛ از فدراسیون جدید می‌خواهم عدالت را رعایت کند.


سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به وجود فساد گسترده در فوتبال بیان کرد: فساد در همه سطوح وجود دارد و به‌ویژه شرط‌بندی باعث شده فوتبال به قهقرا برود؛ جلوی این فساد باید هر چه سریع‌تر گرفته شود. سال‌هاست این مشکلات را تکرار می‌کنیم ولی گوش شنوایی نیست؛ ترجیح می‌دهم در کنفرانس‌های خبری شرکت نکرده و پس از مدت‌ها در کنفرانس خبری شرکت کردم.


وی با اشاره به فرصت سوزی مهاجمان ملوان در دیدارهای اخیر گفت: در تمرین کارهای تاکتیکی خوبی انجام می‌دهیم ولی عدم گلزنی چند دلیل مهم دارد؛ شم گلزنی، عدم فرار از قرارگرفتن در موقعیت گلزنی و زمین چمن مناسب در گلزنی تأثیر بسزایی دارند.

دیدگاه‌ها