کد خبر : 1670274 | 05 اسفند 1398 ساعت 01:22 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

برتری خنت در غیاب میلاد محمدی

ملی پوش ایرانی خنت در شب پیروزی تیمش مقابل سنت‌ترویدن نیمکت‌نشین بود.

برتری خنت در غیاب میلاد محمدی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و هفتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم خنت که برخلاف ۹ دیدار گذشته‌اش از میلاد محمدی در ترکیب ابتدایی بهره نمی‌برد و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب در قلامکو آرنا میزبان تیم رده دوازدهمی سنت‌ترویدن بود.

 

تیم خنت که بعد از دو مساوی و پنج پیروزی طی هفت هفته پیاپی در ژوپیر لیگ بلژیک، در دیدار اخیرش در لیگ اروپا مقابل رُم ایتالیا شکست خورده بود، امشب مجددا به روند بردهای خود بازگشت و با نتیجه پُر گل ۴ بر یک از سد سنت‌ترویدن عبور کرد تا ۵۵ امتیازی شود و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به کلوب بروژ، در رده دوم جدول قرار بگیرد.

 

میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی خنت که در ۹ هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک حضور ثابت در ترکیب تیمش داشته و در دیدار اروپایی قبل مقابل رم نیز ۹۰ دقیقه در زمین بود، در مسابقه با سنت‌ترویدن فرصت بازی به دست نیاورد و به او استراحت داده شد.

 

یاران محمدی که در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با یک گل در خانه‌ی رُم ایتالیا شکست خوردند، پنج‌شنبه شب هفته جاری بازی برگشت این رقابت‌ها را در استادیوم قلامکو آرنا برگزار می‌کنند و امید زیادی به کسب برتری و صعود به جمع ۱۶ تیم نهایی را دارند.

دیدگاه‌ها